Centralne Biuro Antykorupcyjne

Uwaga!
Warning / Achtung / Attention / Attenzione / Advertencia / Pozor / Atenção / Внимание / Увага / Προσοχή / Figyelem / Advarsel / Įspėjimas / გაფრთხილება / Զգուշացում / 危ない / 警告 / 注目 / 경고 / אזהרה / चेतावनी / คำเตือน / تحذير !
W dalszej części artykułu znajdują się tajne informacje.
Kontynuowanie czytania może poskutkować odwiedzinami smutnych panów w garniturach.
Miej się na baczności, jeszcze nie jest za późno i zawsze możesz pominąć tę sekcję.
Wielki Brat Patrzy
CBA na Słowacji

CBA na Słowacji – wszędzie dotrą

Nie zawiadomią panowie nikogo gdyż będą zbyt zajęci liczeniem pieniędzy, które ktoś zostawił na biurkach szanownych panów…

Załatwianie spraw w CBA

CBA, CBA, brak kontroli dziś impreza

Agent Tomek o CBA

Centralne Biuro Antykorupcyjne – tajemnicza organizacja rządowa, powołana w celu niszczenia wstrętnej, okropnej korupcji zżerającej nasz cudowny kraj. Niestety pomysł biura jest z góry skazany na samozagładę, gdyż prędzej czy później jego funkcjonariusze będą zmuszeni wsadzić do więzienia samych siebie za korupcję. Jednym z celów biura jest kompromitowanie się na oczach całego kraju.

Do pracy w tym jakże potrzebnym urzędzie zostało powołanych coś koło 500 osób. Liczba ta nie powinna dziwić, gdyż posłowie PiS, Samoobrony i LPR mają nad wyraz duże rodziny.

[edytuj] Statut

CBA zostało powołane do życia przez najbardziej katolicką polską partię polityczną, toteż metody stosowane przez służbę opierają się tylko i wyłącznie na dziesięciu przykazaniach. Najważniejszym przykazaniem jest przykazanie nie cudzołóż, na podstawie którego przystojni agenci sypiają z wieloma osobami, które z założenia powinny przyjąć łapówkę. Według niektórych przecieków planuje się zatrudnić agentów o orientacji homoseksualnej, ażeby móc bez problemu sprawdzać legalność finansowania środowisk domagających się zwiększenia swobody obyczajowej.

[edytuj] Działalność CBA

CBA ma uprawnienia podobne do policji. Jego funkcjonariusze mogą prowadzić czynności operacyjno-rozpoznawcze, kontrolne i dochodzeniowo-śledcze. Wszystko to ma na celu jak największą efektywność w przypadku ściągania łapówek. Tfu, przepraszam, zamyśliłem się, znaczy ścigania łapówkarzy…

  • Kontrola obywateli poprzez częste niespodziewane kontrole poprzedzane zwykle telefonem do osoby, która ma zostać zrewidowana i ustaleniem, ile ma dać w łap… eee… znaczy, wszystko będzie tajne i niespodziewane. Zupełnie jak inspekcje urzędu pracy
  • Zapobieganie korupcji poprzez eee… rekwirowanie dóbr mających stać się przedmiotem transakcji.
  • Sprawdzanie, kogo najłatwiej wydoić z kasy… znaczy się ten, no… nic nie mówiłem.

Hmmm… chyba powiedziałem za dużo… ale może o tym zapomnimy… pieniądze to nie problem, może tak to ujmę…

CBA zajmuje się także działalnością dobroczynną na rzecz licznej grupy Polaków potrzebującej na chleb i wódkę rozdając im racje żywnościowe jak za komuny, stąd też wśród tej grupy nazwa CBA kojarzy się z Centrum Biby Alkoholowej.

[edytuj] Zobacz też

Spokojnie!
Smutni panowie w garniturach nie przyjdą, jeśli nie przeczytasz informacji wyżej.
Te niżej możesz czytać.
Wielki brat przebacza
Nasze strony
Przyjaciele