FANDOM

Hail Caesar!

AC/DC o Cesarzu

Cysorz to ma klawe życie!

Tadeusz Chyła o Cesarzu

Cesarz (niem. Kaiser, pol. pieszczotliwie Kajzerka) – król królów, jednak Maxi King jest lepszy od cesarza, bo ma styl i smak. Jego znakiem jest dwugłowy orzeł. Jego porcelanowa armia jest jak rozwścieczone stado mrówek, po przejściu zostaje tylko ziemia, a niekiedy i ziemię zabierają. W Chinach często chodził w nagich szatach.

Lokum Cesarza edytuj

Lokum cesarza to przeważnie rozbudowana buda dla psa zwana pałacem. Każda buda siedziba cesarza musi mieć lochy do torturowania przeciwników władcy zmieniania poglądów politycznych po dobroci.

Prawdziwy cesarz musi odbywać regularne posiady na swoim tronie w czasie nie mniejszym niż mówi ustawa nr 53 z dn. 30 lutego 1552 p.n.e. Powszechnie wiadome jest to, że cesarz/król bez posiadu na złotym tronie to jak śliwka bez pestki, dlatego większość cesarzy traciło szacunek, gdy jego lud dowiadywał się o jakże haniebnym, krótkim czasie jednego z nich.

Sławni cesarze edytuj

Ojcem chrzestnym wszystkich cesarzy był Oktawianek. Podobno zaczęło się już od od Julka przez którego wszyscy niewolnicy poddani jego następców musieli wołać na każdym kroku „Ave Cezar!”. Innymi znanymi cesarzami byli np. Justyś I od Greków, Otton III (od melanżu w Gnieźnie), Fryderyk Barbossa Barbarossa (ten od Planu Barbarossa… chociaż, to raczej ten plan był od niego) oraz ostatnimi czasy Franz Beckenbauer. Według większości Wszechświata istnieje także cesarz całej słowiańszczyzny znany jako Wladimir I Wielki. Istnieją też cesarskie podróbki tzw. carowie matuszki Rosji w tym Iwan i delfin Groźny i Katarzyna od Stasia Poniatowskiego.

Crystal Clear app Login Manager To jest tylko zalążek artykułu o ludziach. Jeśli masz coś wspólnego z daną kastą – rozbuduj go.