Chinese Democracy

Chinese Democracy
Chinesedemocracyfront
Rower mejd in Czajna
Wykonawca Różowe Pistolety. Bez skojarzeń proszę.
Wydany 23 listopada 2008
Nagrywany 1988-2008
Gatunek hard rock
Długość za długi
Wytwórnia Geffen
Producent Axl Rose, Caram Costanzo
Poprzedni Album Wypadek ze Spaghetti?

Chinese Democracy – najnowszy album Pistoletów i Róż. Bez solówek Slasha, pseudogitary dilera, szarpania strun MakKejgena i garów blondyna to już nie to samo. Slasha zastąpił jakiś dziwaczny czarnuch Buckethead, który nosi na łbie kubełek z KFC. Izzy'ego zastąpił Richard Fortus, który w sumie jest troszkę do niego podobny, ale nie ma takiej zajebistej charyzmy, natomiast na miejsce McKagana i Adlera weszli jacyś dziwacy.

[edytuj] Lista utworów

  1. Chinese Democracy – utwór o kontrowersyjnym tytule. Każde dziecko wie, że demokracja i Chiny, to jak Rosja i liberalizm.
  2. Shackler's Revenge – aluzja do zemsty Stifflera.
  3. Better – w tym utworze chodzi o to, że po najaraniu się wszystko ucieka w (b)eter.
  4. Street of Dreams – o snach, w których Axl zdobył w pokerze strita.
  5. If the World – tekściarz zaczął tworzyć tytuł do utworu, ale akurat leciał 20039 odcinek jego ulubionej telenoweli i wyszło takie „jeśli świat”.
  6. There Was a Time – aluzja do koncertu w Tajlandii. Pierwotnie miały być „there was a taj”, ale jakoś niegrzecznie brzmiało.
  7. Catcher in the Rye – łapacz w raju. Chodzi, oczywiście, o przedawkowanie żelków, co ostatnio nieustannie czyni Axl.
  8. Scraped – o drapaczu chmur, który wyniósł zespół do nieba.
  9. Riad N' the Bedouins – o tym, jak Araby jadły r(i)ad.
  10. Sorry – kontynuacja poprzedniego utworu, ponieważ dostali pogróżki od arabskich samobójców.
  11. I.R.S. – skrót od Internet Robbery & Steal. Chodzi o internetowego bota Roberta, który reklamuje firmę Stihl.
  12. Madagascar – dla niedouczonych – to z tej piosenki powstał muzyczny hit tej dekaty „Wyginam śmiało ciało”.
  13. This I Love – Axl przyznał się, że lubi dysk (dysk i love) [twardy – przyp. red.].
  14. Prostitute – Axl postanowił napisać arię na cześć swojej dziewczyny.

[edytuj] Wykonawcy

Tutaj jest ich więcej, ponieważ okazało się, że stary skład jest niezastąpiony, więc teraz GN'R poszło na ilość, a nie jakość:

Nasze strony
Przyjaciele