Chmura obliczeniowa

Disambug Ten artykuł dotyczy hostingu. Zobacz też obłok, komedia Arystofanesa.

Dlaczego moje dane znikły?

Przeciętny użytkownik chmury obliczeniowej

Chmura obliczeniowa – mieszanka różnych usług erotycznych internetowych, używana przez plebs, który nie wie czym jest FTP i synchronizacja danych. Pozwala na przesyłanie i odbieranie danych na bezchmurnym niebie.

[edytuj] Działanie

  1. Pozbądź się wszystkich płyt, dyskietek i innych śmieciowych „przestarzałych” nośników informacji. Przecież to wysoce niewygodne i archaicznie, trzymać wszystko na 10 tys. płyt CD.
  2. Musisz tylko zostawić łącze internetowe.
  3. Pierwszy krok: Zarejestruj się na jakiejś stronie która pozwala za darmo trzymać twoje dane u siebie, np. Dropbox.
  4. Wyślij wszystko na ich serwery, płacąc przy tym horrendalne rachunki za internet
  5. Super! teraz masz dostęp do danych z każdego kąta na ziemi!
  6. Braknie mi miejsca na dysku... 50 GB tylko za 108 złotych? Ale okazja!
  7. Kilka dni później... Coo? dlaczego na Spotify znikły moje ulubione kawałki? To chyba jakaś awaria...
  8. Kilka dni później... cholera! nie mam internetu! Nie mogę ściągnąć moich pupilków na dysk... spróbuję u Mietka.
  9. Kilka dni później... Że co kCenzura2a?! Hakerzy włamali się do dropboxa? Gdzie moje 45 984 634 GB plików? Po co ja wydałem 100 zł na 50 GB... Nigdy więcej żadnych chmur... burzowych!

Tak wygląda w pigułce trzymanie danych w chmurach.

Crystal Clear app klaptop To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele