Chobits

Chobits – seria anime o zboczeńcu[1] zwyczajnym chłopaku, który pojechał do poprawczaka i przeuroczej androidce o imieniu Chii.

[edytuj] Zarys fabularny

Główny bohater Motosuwa Hideki to typowa pierdoła jakich wiele w komediach w japońskich (i ogólnie w komediach). Żyjąc na wsi leżącej na odległym zadupiu nie ma zbyt dużego kontaktu z płcią przeciwną z wyjątkiem matki, siostry i krów. Pech chciał, że nie zdał na studia i sytuacja zmusiła go do pójścia do szkoły przygotowawczej w Tokio. Okazuje się, że w stolicy hitem są humanoidalne roboty, pełniące rolę telefonów, konsol do gier, służących i komputerów. Niestety jako biedny student nie może sobie pozwolić na takie cacko. Fartem znajduje robotę w barze mlecznym i wynajmuje jednopokojowe mieszkanie. Raz wracając z roboty znajduje w śmieciach persocona i to zaczyna ciąg dziwnych wydarzeń. Głównie są to próby nauczenia Chii (imię persocoma) mówienia czegoś więcej niż własne imię i wyłączania prądu w całej dzielnicy. Przy okazji w akcji uczestniczą różne osoby z otoczenia Hidekiego.

Przypisy

  1. „Każdy facet jest zboczeńcem!” – Maebara Keiichi

Kogasa tatara chibi To jest tylko zalążek artykułu dotyczącego anime i mangi. Jeżeli jesteś miłośnikiem Hentai – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele