FANDOM

Eastwood

Go ahead – make my day!

Czasami spotykasz na swojej drodze osobę, której nie należy wkurwiać. (...) To ja.

Clint Eastwood

Clint Eastwood (ur. 31 maja 1930 w San Francisco) – aktor, reżyser, kompozytor, mściciel, kowboj i Bóg wie co jeszcze. Jego imię i nazwisko oznacza „klin z rosnącego na wschodzie drewna”. Jeden z Wielkich Przedwiecznych. W młodości łowca nagród. Od kiedy spiknął się z Serdżjo Lijone (świeć panie nad jego duszą), jest tym dobrym, który strzela w tych złych i brzydkich za garść dolarów (albo nawet kilka więcej). Po zabiciu Złego postanawia zostać gliniarzem. Znany z tego, że z nikim się nie pierniczy, gdy może, strzela w plecy, a dźwięk jego Magnum budzi postrach. Żaden z jego partnerów/partnerek nie przeżył współpracy z nim – Clint był po prostu dla nich zbyt twardy. Jego niemiłosiernie wykrzywiona twarz z cygarem w buzi oznacza w języku migowym stwierdzenie: „Fuck you”, a gdy w encyklopediach znajdujemy notatkę o nim, najprawdopodobniej odnajdziemy również odnośnik do słowa „Badass”. Możliwe, że za pomocą swojego magnum zabił samego Chucka, ale stwierdził, że Kopiący-Z-Półobrotu-Strażnik-Teksasu byłby dobrym sprzymierzeńcem, więc ożywił go krzywiąc mordę i namówił do przejścia na dobrą stronę barykady (Chuck dał się przekonać za garść dolarów). Clint ma pewne problemy z liczeniem trupów, które po sobie zostawia.

Po zabiciu wszystkiego co się aktualnie ruszało i z jakichś powodów stanęło na drodze kowbojowi, Eastwood zawiesił swojego gnata na kołku i zaczął kręcić filmy. Wszyscy uważają, że wielki mściciel zajął miejsce typowego kartofla, jednak nikt nie zna prawdziwego motywu jego postępowania. Możliwe, że przygotowuje armię do ostatecznej konfrontacji z uosobieniem zła – Panem Spinaczem. Dowiemy się dopiero wtedy, gdy nastąpi ów dzień. Ich walka jest zapowiedziana po roku 2012 – czyli po starciu tytanów: Bruce'a Lee i Chucka Norrisa. Zapewne będą walczyć na ruinach świata rozjebanego przez ogniste pięści i świetlne kopniaki (walkę będzie komentował sam Jasiu Śmietana).

Magnum 44 edytuj

Nikt nie wie skąd ów wielki mściciel ma swój nieśmiertelny rewolwer potrafiący jednym strzałem zabić wszystko – legendy Majów głoszą, że gdy MacGyver przybył na ziemię, przewidział pojawienie się wielkiego mściciela, i stworzył jego broń. Jednak jest to unikat – jedyny przedmiot nie zawierający w sobie zapałek, ketchupu, spinek do włosów i taśmy Power Tape. Kreator światów majstrował przy nim aż 5 minut (co przy stworzeniu kosmosu w 2,5 minuty jest szokiem). Tak oto powstała broń, która zawstydziła wszystkich pajaców kombinujących przy bombie atomowej – Mac wiedział, że jeśli dostanie się w niepowołane ręce, wszechświat upadnie. Dlatego zamknął gnata w meteorycie, który wpadł Serdżjo (świeć panie nad jego duszą) do Spaghetti. Skubaniec myślał że to pulpet, połamał na nim zęby, a gdy już miał wyrzucić, Magnum przez przypadek wystrzelił, pocisk cofnął się w czasie i spowodował katastrofę tunguską. Należy pamiętać, że nabój w tej komorze był ślepakiem. Przerażony Serdżjo postanowił odnaleźć kogoś, kto byłby w stanie tą bronią zaprowadzić pokój a nie wywoływać wojny. Za wielką wodą odnalazł Clinta, podarował mu broń, cygaro, i kazał krzywić mordę, być groźnym i niszczyć wszystko co złe. Niestety Clint okazał się być zbyt twardy na zbawiciela ludzkości, więc rozwala zło tylko od święta. Ale i tak przestępczość spadła o 125% i wciąż leci w dół.

Fakty o Clincie Eastwoodzie edytuj

  • Clint Eastwood nigdy nie krzyknie „Stój”, gdy chce zatrzymać przestępcę. Najpierw strzela.
  • Magnum Clinta Eastwooda jest jedyne na świecie – tylko ono potrafi trzema strzałami rozwalić auto Nokie 3310.
  • Clint Eastwood najchętniej słucha polskiej grupy hip-hopowej „Kaliber 44”.
  • We wszystkich filmach Clint Eastwood był kowbojem, kogoś zabił, lub wykonywał obie czynności jednocześnie.
  • Clintowi zawsze zostaje jeden nabój w rewolwerze, chociaż zawsze się gubi w liczeniu, ile razy strzelił.
  • Kule z Magnum Clinta Eastwooda latają szybciej niż dźwięk, światło a nawet kule z Magnum Clinta Eastwooda.
  • Wszyscy przestępcy boją się Clinta Eastwooda, ale gdy stają naprzeciw niego tak naprawdę nie wiedzą kim jest, nie uciekają i giną.
  • Clint dzieli ludzi na dobrych i martwych.
  • Nigdy nie będziesz tak twardy jak Clint Eastwood.
  • Jeśli Clint Eastwood jest odtwórcą głównej roli w filmie, to na pewno jest też reżyserem tego filmu.
  • Jego ulubiona piosenka to Clint Eastwood zespołu Gorillaz.
  • Jego Magnum zawsze trafia (niezależnie od odległości do celu).