FANDOM

Caroline Adams Miller, Swisse

Przeciętny kołcz mówiący ci, jak być pewnym siebie

Coaching – gałąź filozofii głosząca wyższość kwestionowania problemów nad ich rozwiązywaniem.

Sylwetka edytuj

Coachem zostaje zazwyczaj świeżo upieczona rozwódka (rzadziej jest to osobnik płci męskiej) lub wieloletnia uczestniczka nieudanego pożycia małżeńskiego, w wieku zazwyczaj około 40 lat, która pragnie ulepszać innych ludzi swoimi doświadczeniami. W tym celu, wyszukuje u nich problemy – często nieistniejące – ażeby następnie przekonywać je o ich nieistnieniu, tym samym podwyższając swoją reputację.

Krasomówstwo edytuj

CreatingYourBestLife

Przeciętna książka o coachingu

Każdy szanujący się kołcz musi zgromadzić ogromne umiejętności krasomówcze, ażeby zachwycać wszystkich dookoła swoją niesamowitą inteligencją i elokwencją. Nie może zatem zniżać się poziomem do zwykłych ludzi rezygnujących ze stosowania przerostu formy nad treścią. Konieczne jest jak najczęstsze używanie słowa ja w celu podkreślenia swojego rozbudowanego ego. Przykładowe tłumaczenia z języka polskiego na kołczingowy przedstawiono poniżej:

– Zrobiłem dziś sałatkę po grecku.
– Ja dokonałem dziś wyczynu kulinarnego, przyrządzając wyborny przysmak pochodzący z kuchni śródziemnomorskiej.

– Zdałem dziś egzamin na prawo jazdy.
– Ja, dzięki pozyskanym na kursie nauki jazdy umiejętnościom prowadzenia pojazdu silnikowego w ruchu drogowym, odbyłem dzisiaj z wynikiem pozytywnym jazdę egzaminacyjną, dzięki czemu pozyskałem dokument uprawniający mnie do samodzielnej jazdy.

Rozwiązywanie problemów edytuj

Kołcze słyną ze znajdywania niesamowitych rozwiązań problemów, którymi chętnie dzielą się ze zwykłymi śmiertelnikami. Każda z porad koniecznie zaczynać się musi od słów twój problem istnieje tylko w twojej głowie lub innego podobnie brzmiącego wyrażenia. I tak, każdy kołcz potrafi znaleźć genialny w swej prostocie patent.

  • Problem: Nie znam angielskiego.
  • Rada szarego Kowalskiego: Pójdź na kurs, kup sobie repetytorium, oglądaj angielskie seriale, może znajdź kogoś z kim porozmawiasz.
  • Rada kołcza: Problem istnieje tylko w twojej głowie, tak naprawdę brak znajomości angielskiego nie jest żadną przeszkodą, w każdym zakątku świata możesz porozumieć się po polsku, wystarczy tylko, że będziesz mówił głośno i wyraźnie i odpowiednio gestykulował podczas rozmowy. Pamiętaj, pewność siebie, pewność siebie i jeszcze raz pewność siebie, spróbuj stanąć przed lustrem i powtarzać sobie dam radę tak często, jak tylko się da.

Dodatkowe zajęcia kołczów edytuj

  • próby poruszania przedmiotów siłą woli;
  • godzenie wierzących i ateistów poprzez manifestowanie własnej boskości;
  • bicie rekordów świata w powtarzaniu słowa asertywność na czas;
  • całowanie luster;
  • nagrywanie filmików i umieszczanie ich w Internecie

Rozpoznawalność edytuj

Aby zdobyć jak najwięcej wyznawców, każdy kołcz musi rozpromować swoją osobę, najlepiej oczywiście na Facebooku. W tym celu, z częstotliwością nie mniejszą niż trzygodzinną informuje świat o swoich niesamowitych sukcesach życiowych, takich jak:

  • nieprzypalenie wody na herbatę;
  • niewzniecenie pożaru przy zapalaniu światła w pokoju;
  • niespowodowanie zalania przy odkręcaniu kranu;
  • wywieszenie prania;
  • zjedzenie śniadania;
  • umycie zębów;
  • obudzenie się
  • mruganie oczami;
  • oddychanie.

Ciekawostki edytuj

  • Kołcz nie potrzebuje imienia i nazwiska. Ma od tego tytuły naukowe;
  • Jeśli kołcz nie ukończył studiów, wtedy może użyć skrótu ostatniego ukończonego poziomu kształcenia, np. mat (matura);
  • Kołcz nie potrzebuje umiejętności czytania. Wie wszystko.