Conchita Wurst

Wurst.jpg

Wzruszony(a) Conchita po zwycięstwie na Eurowizji

Conchita Wurst a.k.a. Muszelka Kiełbasaaustriacki piosenkarz piosenkarka piosenkarz (?) przebrany za kobietę, który wystąpił w 2014 roku na konkursie „piosenki” Eurowizja. Przed występem postanowił, że założy na siebie damską sukienkę, ponieważ wszystkie inne ubrania miał akurat w praniu[1]. Pomyślał, że i tak nikt nie zauważy, że jest mężczyzną. Jednak w ostatniej chwili uświadomił sobie, że zapomniał się ogolić. Nie miał przy sobie maszynki, a musiał już wchodzić na scenę. Wymyślił więc, że powie, iż chce walczyć o równouprawnienie dla wszystkich takich jak on.

Conchita zasłynął wykonaniem swojej piosenki Rise Like a Penis, która na tyle spodobała się jurorom, że przyznali mu główną nagrodę. W skład jury wchodził głuchy Mietek spod monopolowego, Beethoven, Gracjan Roztocki, Kula RZK, Bustin Jieber, Robert Biedroń i Tęcza z Placu Zbawiciela. Zabrakło natomiast Adolfa Hitlera, który był w tym czasie zajęty przewracaniem się w grobie. Wurst tak ucieszył się ze zwycięstwa, że postanowił już nigdy się nie golić. I wraz ze swoją mężem żyli długo i szczęśliwie. Koniec[2].

[edytuj] Zobacz też

Przypisy

  1. Mama mi mówiła
  2. Kto się śmieje ten homofob!
Nasze strony
Przyjaciele