Cosmopolitan

Us-cosmopolitan-0803-00

Nie, przecież Cosmo wcale nie pisze tylko o seksie

Cosmopolitan – miesięcznik dla kobiet, wydawany od 1886 r. w USA, potem w innych krajach. Od 1997 w Polsce.

[edytuj] Historia

Początkowo Cosmo (jako „The Cosmopolitan”), jak przystało czasopismu wydawanemu w pruderyjnej Ameryce, zajmowało się tematyką modowo-kuchenną, podobną do prezentowanej obecnie w „Pani Domu”. Z czasem zaczęło jednak ujawniać swoje prawdziwe, dzikie oblicze, zachowując działy typu „moda i uroda” jako listek figowy. Bardzo, bardzo mały listek.

[edytuj] Prezentowane treści

Cosmopolitan jest pismem kobiet wyzwolonych i niezależnych. Zajmuje się bardzo szeroką tematyką, taką jak seks, moda, seks, uroda, seks, związki, seks, zdrowie, seks, kultura i seks.

Necro

Magazyn dla nieumarłych

[edytuj] Kobieta Cosmo

Idealna czytelniczka Cosmo ma między 18 a 35 lat, jest ładna, zadbana, ma bardzo dobrą pracę, mnóstwo czasu na dbanie o urodę, kasę na modne i drogie ciuchy, nie jest dziewicą, ma faceta i/lub miewa przygody na jedną noc oraz potrafi osiągnąć nieziemski orgazm. Oprócz tego jest wyzwolona ze wszelkich konwenansów; jest tak wyzwolona, że bardziej się nie da. Dlatego, by ustrzec ją przed nudą, pismo wymyśla coraz to nowsze sposoby na wzbogacenie jej życia, głównie łóżkowego.

[edytuj] Cel

Cosmopolitan pragnie doprowadzić wszystkie kobiety nie tylko do osiągnięcia stuprocentowej satysfakcji w seksie, ale do życia seksem. Wiadomo bowiem, że wyzwolona kobieta musi żyć seksem. Tylko seksem. Cały czas seksem. Zawsze seksem. I nie, wcale nie jest nimfomanką.

Nasze strony
Przyjaciele