Cruciatus

Cruciatus (pol. Tortura) – jak sama wskazuje nazwa, należy do zaklęć torturujących. Służy głównie do męczenia (Bellatriks Lestrange vs większość „tych dobrych”), robienia z kogoś wariatów (Barty Crouch Junior vs państwo Longbottomowie), wkCenzura1nia zaskakiwania innych (Potter vs Amycus Carrow) lub po prostu dla rozrywki (Voldemort vs martwy Potter). Należy do Zaklęć Niekoniecznie Wybaczalnych, za których użycie idzie się do Łagru im. Władimira Putina Azkabana (ros. Название лагеря Владимир Азкабан).

BellatriksLestrenge

Największa psychofanka tego zaklęcia (zaraz po Białej Pani Czarnym Panu)

[edytuj] Działanie

Trzeba być czarodziejem z magicznym penisem patykiem i wykrzyknąć w obiekt pożądania nienawiści słowo „Crucio!” (najlepiej robić to w stanie odwrotnym do trzeźwości). Jak się Cruciatusa rzuci w delikwenta to boli go to tak, że automatycznie staje się imoł, gdyż chce umrzeć.

[edytuj] Historia

Nieznane jest dokładne pochodzenie tej broni. Jedni debile historycy mówią, że ze starożytnego Rzymu, inni niedorozwinięci bardzo mądrzy ludzie uważają, że pochodzi ze średniowiecznych krucjat, a ci ostatni alkoholicy również inteligentni inaczej, zarzekają się, że pochodzi ona stąd, gdzie Avada Kedavra, czyli z Estonii.

[edytuj] Niektóre odpowiedniki niemagiczne lub też mongolskie mugolskie tej ohydnej broni

Nasze strony
Przyjaciele