Crysis 3

C3okladka

Przez ten nanokombinezon biedak nie mył się przez 5 lat

Crysis 3 (pol. Kryzys Trzeci) – trzecia część serii FPS-ów, stworzonej i rozwijanej przez studio Crytek w oparciu o silnik CryEngine.

[edytuj] Fabuła

Gra opowiada historię Laurence’a Barnesa, znanego także jako Prorok, powracającego do gry dzięki staraniom Psychola (ksywka adekwatna do charakteru), byłego kolegi z oddziału, którego bliżej poznaliśmy w Crysis: Warhead. Psychol został pozbawiony nanokombinezonu, a sytuacja na świecie aż prosi się o kogoś w niego wyposażonego. Organizacja C.E.L.L[1] wzmogła bowiem aktywność na terenie Wielkiego Jabłka, gdzie powstała kopuła wpływająca na zachowanie tamtejszej trawki. Szybko okazuje się, że Prorok i spółka – nieformalny ruch oporu – mają okazję powstrzymać całą korporację. Sprawy się komplikują, bo przez Nowy Jork przetacza się chmara Cepidów, obcych, których atak podobno odparto w „dwójce”. Ale wrócili, żeby było ciekawiej.

[edytuj] Rozgrywka

W trybie dla jednego gracza gra składa się mniejszych lub większych otwartych terenów oraz korytarzy pomiędzy nimi lub scenek przerywnikowych. Przeważnie podróżujemy pomiędzy kolejnymi polami bitew, na których dostaje się stopniowo coraz więcej swobody w masakrowaniu CELL-owników i innych kosmitów. Samą akcję można prowadzić według dobrze znanych schematów: nawalać we wszystko co się rusza, zabijać z ukrycia lub omijać większość wrogów w drodze do celu. Żołnierze i Cepidy nie są szczególnie rozgarnięci, ale gdy już coś zauważą to nawalają ile się da.

Noobc32
Noobc3

Przemyślenia fanów Crysisa.

[edytuj] Noob w Crysis (multiplayer)

  1. Przez pierwsze pół godziny pyta, gdzie można kupić broń.
  2. Przez następne pół godziny zbiera punkty na ciężkie uzbrojenie typu minigun. Po zdobyciu tegoż wychodzi dumnie na pole bitwy i ginie uderzony z pięści przez innego gracza.
  3. Gdy zdobędzie trochę punktów i zbuduje sobie jakiś pojazd, traci go po 10 sekundach rozbijając go o skałę/górę/wodę itd.
  4. Myśli, że Amerykanie mają lepszy nanokombinezon.
  5. Wali z broni nuklearnej do pojedynczego gracza tłumacząc, że ten chciał go uderzyć z pięści.
  6. Nie wie jak zmienić/dodać celownik w danej broni.
  7. Jak włączy tryb maskowania, i jak ktoś przed nim stoi, to myśli że przeciwnik będzie się darł, i strzelał dookoła, nie trafiając go.
  8. Nie wie, jak się odrodzić.
  9. Na samym początku gry bierze pierwsze lepsze auto i jedzie prosto do bazy wroga.
  10. Kampi na środku drogi z pistoletem.
  11. Jeśli umie korzystać z komunikatów, krzyczy na mapie Mesa, że zauważono łódź.
  12. Gdy widzi amfibię pływającą po wodzie, próbuje zrobić to samo ze swoim LTV.
  13. Gdy lata helikopterem lub VTOL'em, zahacza o wszystkie elementy terenu.
  14. Gdy pechowo wpadnie swoim samochodem do wody i widzi kilkanaście procent obrażeń, używa komendy Potrzebna pomoc mechanika.
  15. Nie wie, do czego służą źródła energii, a w fabryce prototypów dziwi się, czego nie może niczego kupić.
  16. Jak gra w drużynie amerykańskiej, wyzywa przeciwników od Koreańczyków.
  17. Na mapie, w której nie ma fabryk maszyn latających, w fabryce czołgów kupuje pojazd przeciwlotniczy.
  18. Po wyskoczeniu z helikoptera pyta się jak otworzyć spadochron.
  19. Rzuca się z pięściami na czołg.
  20. Jego ulubiona taktyka walki to C4 pod nogi i samobój.
  21. Kampi w swojej bazie.
  22. Potrafi wpaść pod koła własnego samochodu.
  23. Pyta się czemu nie może ściąć drzewa serią z karabinu.
  24. Kupuje C4 i wczuwa się w kamikadze biegnąc na wrogi czołg.
  25. Gdy uda mu się zdobyć broń masowego rażenia, nie wie co z nią zrobić i wyrzuca ją.
  26. Myśli, że jak ma maskowanie, jest całkowicie niewidzialny.
  27. Gdy wróg oblega fabrykę prototypów, on bierze hammera i jedzie do ognisk energii.
  28. Gdy zdobędzie karabin Gaussa tak się jara, że marnuje całą energię i ginie od pierwszego trafienia pistoletem.
  29. Jak się nagra w Halo to biega z granatem nanozakłócającym myśląc że to granat plazmowy i sam w chodzi w strefę rażenia.
  30. Jak widzi wieżyczki strzelające do niego, pyta się jak do nich wsiąść, bo też chce sobie postrzelać.
  31. Gdy zobaczy czołg grawitacyjny zniszczony w 80%, zamiast naprawić go palnikiem, czeka aż kierowca wyjdzie go kupić i wtedy sam wsiada.
  32. Gdy jego USA nie ma technologii, a Korea ma połowę, wyzywa przeciwników.
  33. Podkrada się do wieżyczki i jeśli mu się uda do niej dostać, nawala ją z pięści.
  34. Jak mu się znudzi po 10 ciosach ginie od granatu.
  35. Zakłada „klamry” na ulicy, a miny w budynkach.
  36. Gdy nie znajdzie nic prócz dżipa, biegnie całą drogę z buta do fabryki pojazdów, gdy tam dotrze zdaje sobie sprawę, że ma za mało punktów na cokolwiek i wychodzi z serwera.
  37. Zakłada na karabin Gaussa celownik przeziernikowy i laser jednocześnie.
  38. Kupuje taktyka, bo chce poszpanować.
  39. Jak ktoś odrodzi się w bunkrze lub odmrozi po ataku MOPO, wyzywa go.
  40. Jak jest adminem na serwerze to wyrzuca wszystkich, póki nie będzie miał Generała i najlepszej broni.
  41. Expi skanem we wrogiej bazie.
  42. Strzela z TAK-a w budynkach.
  43. Nie umie się odmrozić po ataku MOPO.
  44. Najlepiej mu wychodzi kamikaze helikopterem.
  45. Robi czołowe zderzenie dżipem z wrogim czołgiem.
  46. Dziwi się czemu nie można trzymać 2 karabinów.
  47. Jego ulubiona taktyka to atak frontalny w trybie szybkości na bazę wroga. Skutek znany.
  48. Kupuje amunicje zapalającą, ale jej nie używa, bo nie umie.
  49. Próbuje naprawić palnikiem sztab.
  50. Stara się wskoczyć na jakieś wzniesienie i dopiero po czterdziestu minutach zdaje sobie sprawę że po drugiej stronie są schody lub ścieżka prowadząca prosto na górę.

Przypisy

  1. Nie, pomiędzy „C” a „E” nie ma „W

Nasze strony
Przyjaciele