Czarna msza

Szatan
Ten artykuł powstał przy współudziale Szatanaaa!
Jeżeli chcesz go rozbudować – pamiętaj kto po nim wcześniej stąpał!
Czarna msza mini.jpg

W głębi pięciu metalowców i trzy gothki

Czarna msza – obrzęd kultowy mający na celu uczczenie wielkości i chwały Wielkiego Mistrza Naszego Szatana. W czasach obecnych odprawiany głównie przez kindermetali i depeszowców.

[edytuj] Skutki odprawiania

Do skutków odprawiania czarnej mszy zaliczyć należy (zgodnie z ustawą Prawo o zapisie skutków, Dz. U. nr 666 poz. 666):

[edytuj] Zrób to sam

Poniższy tekst, zaczerpnięty z Oryginalnej Biblii Szatana, opisuje sposób odprawienia tego prastarego obrzędu.

[edytuj] Niezbędne materiały

  • dziewica,
  • czarny Kot,
  • czarny Pies,

[edytuj] Ofiara

To jest część najważniejsza – od wyboru ofiary zależy pomyślność całego obrzędu. Możliwy jest wybór jednej z następujących:

  • Dziewica – obiekt najbardziej pożądany, ale wpisany na listę gatunków zagrożonych wyginięciem – stąd wniosek, że trudno spotykany. Tylko najbardziej zagorzali czciciele szatana używają dziewic jako ofiar. Ci mniej godni łaski szatana zagorzali mogą wykorzystać dziewczynę z zerwaną plombą gwarancyjną;
  • kot Jarka – obiekt równie wysoko ceniony, niestety pod ciągłą ochroną borowików;
  • kot – koniecznie czarny;
  • szczur – koniecznie czarny;
  • pies – też koniecznie czarny. Najwyżej ceniony jest doberman, z uwagi na szatański wygląd pyska.

W razie desperacji, można użyć innej ofiary. Należy jednak pamiętać, że Mroczny Pan patrzy na swych wyznawców surowo i nie zadowoli się pierwszą lepszą wiewiórką.

[edytuj] Ubiór

Najlepiej byłoby pożyczyć na wieczne nieoddanie jakąś sutannę albo pelerynę z kapturem, ale że nie każdy ma do nich dostęp, można włożyć coś innego. Dozwolony jest każdy kolor – byle był czarny. Obowiązkowym dodatkiem jest pentagram i/lub odwrócony krzyż.

[edytuj] Wyposażenie kapłana

Jeśli to tobie przypadła właśnie ta zaszczytna funkcja, koniecznie przygotuj sobie:

  • Nóż, siekierę bądź piłę łańcuchową,
  • Mocną linkę,
  • Biblię szatana,
  • Magnetofon i kasety (lub ich odpowiedniki) z mroczną muzyką metalową,
  • 6, 66, 66,6 bądź 666 czarnych świec,
  • Zapalniczkę,
  • Jednego debila do opętania,
  • Paczkę prezerwatyw. Najlepiej czarnych,
  • Kielich z krwią i moczem.

[edytuj] Cmentarz

Miejsce sprawowania obrzędu. W sumie nie wymaga specjalnych przygotowań, poza znalezieniem drogi do niego.

[edytuj] Przygotowania

[edytuj] Uczestnicy

W czarnej mszy nie wypada raczej uczestniczyć samemu – należy więc odpowiednio wcześniej zebrać grupę wiernych wyznawców szatana, poinstruowawszy ich uprzednio o wielkości i znaczeniu rytuału, oraz odpowiednim ubiorze. Najlepiej zebrać 666 wiernych.

[edytuj] Ofiara

Ofiarę należy: namierzyć, złapać i związać. W przypadku problemów z transportem zaleca się użycie worka.

[edytuj] Przebieg rytuału

[edytuj] Ogólne wskazówki

Pamiętaj, o prochu marny, iż jest to rytuał ku czci Pana Twego, Szatana i 666 jego sług wiernych! Zachowuj się zatem tak, jak na porządnego czciciela przystało!

Rytuał musi być koniecznie odprawiony w nocy, przy świetle księżyca w pełni (jak na załączonym obrazku).

[edytuj] Rozpoczęcie

Ku chwale szatana, zacząć należy od dostania się na cmentarz, pokonując w tym celu Piekielnego Klucznika Z Wysokości Niebios. Niezależnie od metody, po dostaniu się na cmentarz należy natychmiast zwiększyć entropię kilkunastu nagrobków oraz przestawić okoliczne krzyże w odpowiednią stronę, to znaczy krótszym ramieniem do dołu. Kolejnym krokiem będzie wybranie dowolnego nagrobka, otoczenie go przyniesionymi świecami i zapalenie świec. Możesz też podpalić nagrobek, pod dwoma warunkami:

  1. Nie podpalisz ofiary,
  2. Uda się podpalić ten Cenzura1.svg nagrobek.

Na zakończenie przygotowań zapuść Mroczną Muzykę Destrukcji z przyniesionego sprzętu.

[edytuj] Ofiara

Pora na coś, na co wszyscy czekali… krew… masssakrę… Przywiąż ofiarę za pomocą linki do nagrobka (uwaga na koty, mogą drapać!) i wezwij chwałę szatana!

Jeśli jakimś cudem udało Ci się złapać żywą dziewicę, możesz jej teraz uświadomić, co jest przyjemnego w życiu. Może jednak pojawić się problem, jeśli jesteś kobietą. Oczywiście, ten krok można wykonać później, wszak o gustach się nie dyskutuje.

A teraz weź piłę… Zapuść silnik i przerżnij ofiarę[1]!

Wezwij jeszcze raz imię szatana i przejdź do punktu ostatniego, którego nazwa brzmi…

[edytuj] Odwrót taktyczny

Realizacja jest prosta: Krzyknij Panowie, spierdalamy!!

Celem odwrotu taktycznego jest uniknięcie niebiańskich (nie niebieskich) wysłanników Wielkiego Inkwizytora, którzy mogli zostać zwabieni odgłosami pracującej piły mechanicznej.

[edytuj] Kontrowersje

Czarna Msza nie jest, całe szczęście, uznawana za obowiązujący rytuał wśród wszystkich wyznawców szatana. Przez niektórych z nich, nazywających samych siebie prawdziwymi satanistami, możesz zostać nawet uznany za pozera.

Przypisy

  1. Z braku piły można wykorzystać nóż lub siekierę, ale te narzędzia są niegodne prawdziwego wyznawcy szatana
Nasze strony
Przyjaciele