Czarny Jezus

Czy twój Jezus potrafi rapować i grać w koszykówkę?... No właśnie.

Dalajlama o Czarnym Jezusie

Wiesz co się liczy? Szacunek Jezusa z ulicy.

Peja o Czarnym Jezusie

Dżihad!!! Allah akbar?

Allah o Czarnym Jezusie

Co się stało się pod Wierzewem?

Krzysztof Kononowicz o narodzinach Czarnego Jezusa

Czarny Jezus – unowocześniona wersja Jezusa, którą stworzyło wschodnie wybrzeże USA.

[edytuj] Młodość

Czarny Jezus urodził się w małej wiosce pod Wierzewem. Tam do 13 roku życia wraz z ojcem produkował niskiej jakości złote łańcuchy. Gdy w wieku 14 lat usłyszał o Białym Jezusie, postanowił być taki jak on i zaczął rapować ewangelię. W wieku lat 16 wydał pierwszą płytę, pod tytułem „Księga suczek i trawki”, ze znamienitym utworem Jak tarzać się po podłodze, żeby nie zostać postrzelonym przez oko Saurona.

[edytuj] Wielka sława

Po sukcesie pierwszej płyty, postanowił wydać kolejną. Towarzyszyli mu Dalajlama i Borat. Pierwszym singlem było Coodziennie w koooło walę się w czoooło (Jeach Jezus). Już wtedy wpadł w nałóg lizania kubków i wmieszał się w gangsterskie porachunki.

[edytuj] Wycieczka do Mekki

Aby wyzwolić się z nałogu i impotencji, udał się do Mekki. Spędził tam ponad 30 lat, rysując kółka na trawniku (Nie pytaj jak to jest możliwe, to Czarny Jezus, prawdziwy ziomal). Kiedy wrócił miał materiał na nową płytę: Szorowanie szkłem po stole.

[edytuj] Wielki kryzys, śmierć

Niestety, najnowsza płyta nie została przyjęta z entuzjazmem. Z tego powodu powrócił do nałogu, co doprowadziło go do amputacji języka, przez co nie mógł rapować. Załamany wpadł w kolejne uzależnienie. Tym razem jeszcze gorsze – smarowanie stóp serkiem homogenizowanym. Gdy, zapomniany przez wszystkich, udał się do lokalnego dialera sera, padł ofiarą wojny gangów. Dostał dwanaście kulek, dwa gwoździe i jednego kota.

Nasze strony
Przyjaciele
W innych językach