Dénes Pungor

Dénes Pungor otwiera brame

Dénes Pungor zawsze marzył o karierze odźwiernego.

[edytuj] Sukcesy

Jedynym sukcesem Dénesa jest przypadkowo zajęte 28 miejsce na skoczni w Bischofshofen w ramach konkursu Pucharu FIS, gdzie jak wiemy, skaczą same sportowe niemoty. Nawet taki skoczek jak Pungor mógł zdobyć punkty. Dzięki temu mógł rozpocząć starty w Pucharze Kontynentalnym. Sama obserwacja jego skoków w PK należy do ekstremalnych przeżyć. Nie startował zbyt często. Zwykle zajmował ostatnie miejsca. Np. na średniej skoczni w Planicy w jeden weekend był w sobotę 80, a w niedzielę 72. To ostatnie miejsce było uzależnione od ilości zdyskwalifikowanych zawodników. Swój największy sukces odniósł w Ramsau, gdzie wyprzedził dwóch zawodników – kolegę z reprezentacji Pétera Tucsaia i Rumuna Mihaia Damiana.

[edytuj] Zapowiedzi

Dénes zapowiedział, że chce startować w Pucharze Świata oraz wystartować na Igrzyskach. Powiedział, że prędzej czy później musi mu się udać osiągnąć jakiś sukces. Z zapowiedzi jednak nic nie wyszło, gdyż, tak jak by zrobił każdy normalny człowiek, Dénes zrezygnował z robienia czegoś, co go kompletnie przerastało. W 2008 roku zakończył swoją karierę i mało kto to zauważył, gdyż na listach wyników różnych konkursów wciąż widniało nazwisko Pungor. Rodzinne tradycje wciąż kontynuuje jego brat Istvan.

Nasze strony
Przyjaciele