Dżucze

Kimowie

Dwaj bogowie twórcy dżucze

Ceaucescu i Kim Ir Sen

Nicolae Ceauşescu uczy się dżucze

Dżucze (krócej kimirsenizmokimildżongizmowkrótcekimilunizm) – system religijny polityczny będący według twórców najbardziej zaawansowaną formą jedynego słusznego ustroju i najdoskonalszym sposobem budowy obozu koncentracyjnego raju na Ziemi.

[edytuj] Historia

Dżucze narodziło się w czasach okupacji japońskiej, gdy Kim Ir Sen próbował ratować endemiczny gatunek muła pegaza-jednorożca, na którym latał będąc dzieckiem. Później, osadzony na tronie przez Józia Dźgaszchwileńkę zaczął kombinować nad komunizmem, by trzymając odpowiedni dystans od Kremla i Zakazanego Miasta utrwalić władzę. Ideologia okazała się sukcesem, a Korea Północna jest dziś największym obozem koncentracyjnym skansenem stalinizmu. Niestety próby eksportu, np. do Wielkiego Księstwa Ciałszesku zakończyły się niepowodzeniem.

[edytuj] Założenia

Dżucze składa się ze słów znanych powszechnie komunistom, ale użytych w bardziej nacjonalistyczny twórczy sposób. Podstawowymi założeniami dżucze są:

  • na początku Kim Ir Sen stworzył Koreę Północną;
  • człowiek decyduje o losach przyrody i bajkach o pegazach-jednorożcach;
  • państwo musi mieć samowystarczalną gospodarkę, wojsko, ideologię, wideotekę;
  • i co najważniejsze: sukces narodu opiera się na wiernopoddańczej służbie i czci bezgranicznej mądrości przywódcy (z rodziny Kim w przypadku Korei).

[edytuj] Zobacz też

Nasze strony
Przyjaciele