Daria (imię)

Disambug Ten artykuł dotyczy imienia. Zobacz też osoby mające tak na imię.

Daria – imię żeńskie pochodzenia perskiego z okresu powstania pierwszego prymitywnego jak na ówczesne realia państwa, powstałe w wyniku połączenia fraz: „Darł ryja”. Prawdopodobnie tak pierwsi osadnicy tych terenów mówili na nierozgarnięte i głupkowato wybuchające dziewczynki.Dodać trzeba, że imię to może mieć również źródło w tym, iż kobiety noszące imię Daria, na zabój zakochują się w swojej ofierze i nigdy nie dają jej spokoju, kiedy tylko ofiara nie przyjmuje zalotów kobiety te ciągle płaczą i „Drą ryja” , że one tak bardzo go kochają. W 90 % z natury ofiarami są istoty męskie o imieniu Tomasz lub Piotr, gdyż żaden inny, choćby święty by z nimi nie wytrzymał.

[edytuj] Zachowanie

Daria prawie nigdy nie pije alkoholu, pomijając pięć dni w tygodniu i weekendy oczywiście. Ma zwykle trudny charakter; albo jest za spokojna, albo wrzeszczy na każdego przechodnia. Nie przyznaje się do swojego wielkiego pociągu do czekolady, pomimo że jest to jej ulubiona potrawa. Całymi dniami siedzi w toalecie tylko po to, żeby inni nie mogli z niej skorzystać. Na widok ołówka dostaje ślinotoku, niestety, lekarzom nigdy nie udało się wyjaśnić tego zjawiska. Jest bardzo inteligentna oraz ma wrodzoną skromność, co cechuje się jej brakiem w młodym wieku. Daria jest ruchliwa i nie potrafi usiedzieć w miejscu. Przechodzi szybko od szalonego podniecenia do głębokiej depresji. Bez przerwy trzeba się nią zajmować, inaczej to ona zajmuje się sprawami innych, nawet gdy nikt o to nie prosi. Sprawna fizycznie. Silna i szybka.

[edytuj] Charakter

Daria jest bardzo uparta i chętnie stawia (na swoim). Każdy, kto ją pozna, zapomina o jej wadach, i póki Daria nie sprowadzi go drastycznie na ziemię, jest z nią bardzo szczęśliwy. Trudno się nudzić w jej towarzystwie, zawsze ma zaskakujące pomysły, przez co traci wielu znajomych, ponieważ nie wszyscy są w stanie to przeżyć. Daria jest obdarzona zadziwiającą intuicją i znaczną siłą uwodzicielską, niepokojącą ruchliwością, jest ciągle w centrum zainteresowania, dlatego ma wielu przyjaciół, kolegów, znajomych. Jednak żaden z nich nie nadaje się na kandydata na męża.

[edytuj] Szkoła

Daria uwielbia się uczyć. Najczęściej jako ulubioną lekcję wymienia przerwę, jednak potrafi doskonale wykonywać obowiązki, dzięki temu udaje jej się zazwyczaj przed końcem roku poprawić oceny. W szkole jest istną gwiazdą socjometryczną, ma miliony koleżanek, których połowy imion nie pamięta. Jednak zdarza się, że pewne imiona wpadają jej w głowę.

[edytuj] Inne

Daria zawsze jest goła i wesoła (gdy będziesz chciał wyjść z Darią na spacer, musisz mieć w portfelu nie mnie niż wypłatę taty i mamy i zapas cierpliwości na zakupy). Śmieje się z byle powodu, przez co inni patrzą się na nią jak na wariatkę. Boi się traktorów i burz, uwielbia komedie romantyczne, jednak gdy umiera główny bohater wyrzuca telewizor przez okno. Potrafi kochać na zabój, w dosłownym tego słowa znaczeniu.

Nasze strony
Przyjaciele