David Silveria

David Randall Silveria (ur. 21 września 1972) – amerykański bębniarz i były członek zespołu KoЯn, w 2009 zastąpiony przez wieśniaka Raya Luziera. Od 2012 członek zespołu INFINIKA, który i tak został rozwiązany w 2015. Mówi się, że miała to być zemsta członków KoЯna, żeby David nie miał gdzie grać. Na KoЯna fochnął się w 2006.

[edytuj] Wczesne lata

O przeszłości Davida niewiele wiadomo. Wszystko staje się jasne po 1993. Wtedy to David spotkał takich ziomków, jak Jonathan Davis, Brian Welch, Reginald Arvizu czy James Shaffer i postanowił wraz z nimi założyć zespół zwany L.A.P.D. Po jakimś czasie grania zmienili nazwę na Creep, a potem na KoЯn. Silveria wraz z Davisem jako jedyni z grupy nie mieli na tyle rozwiniętego kreatywnego myślenia, że nie wymyślili sobie pseudonimów. Przez to też, David, niewiele myśląc, cierpi na syndrom znerwicowanego perkusisty i zespół niespokojnych nóg.

[edytuj] Lata w KoЯnie

David, będąc w KoЯnie, chciał się przed wszystkimi popisać, wyrzucając banany przez okno autobusu, oblewając innych członków zespołu jakimś napojem, lub zdejmując gacie. Wszyscy bardzo go lubili, a to zmieniło się w 2006, bo koledzy nie złożyli mu życzeń z okazji imienin. Potem psioczył, że jego gra w KoЯnie to była strata czasu, że wszystkie albumy, jakie nagrali, oprócz trzech pierwszych, są chCenzura2we i wszyscy członkowie uznali, że nie chcą już z nim nigdy grać, bo ich wkuCenzura1ia.

[edytuj] INFINIKA

Silveria był bardzo zadowolony, gdy zaczął grać w zespole zwanym INFINIKA, ponieważ uważał, że to pozwoli mu rozwijać jego umiejętności, których i tak nie miał[1]. Uznał, że już nigdy nie powróci do poprzedniego zespołu, pomimo że go bardzo korci. Wraz ze swoim drugim zespołem wydali album, którego i tak nikt nie słuchał, nawet oni.

[edytuj] Okres bez zespołu

David postanowił, że zajmie się rodziną, odpocznie od tego hałasu, jaki generował KoЯn, a przede wszystkim nauczy się grać. Jedyną konkretną rzeczą, jaką robił David, było pisanie na Facebooku, jaki to KoЯn jest zły.

Przypisy

  1. Pewnie dlatego odszedł z KoЯna.
Nasze strony
Przyjaciele