Death Grips

Death-grips

Stay noided

Have a sad cum bb[1]!

MC Ride do swoich słuchaczy

Death Grips – bardzo awangardowy projekt hip-hopowy, który powstał na małym kalifornijskim zadupiu, jakim jest Sacramento, gdzieś około roku 2010. Death Grips łączy rap z muzyką industrialną, elektroniką, a nawet punk rockiem. Jeden z czołowych przedstawicieli tzw. "meme rapu". Hipsterzy oraz 4chanowskie /mu/ stawiają im ołtarzyki.

[edytuj] Skład

  • Stefan "MC Ride" Burnettdarcie mordy rap, teksty, broda, eksponowanie gołej klaty pełnej tatuaży.
  • Zach Hill – głaskanie talerzy, syntezatory, elektronika wszelakiej maści, okazjonalne udzielanie się na wokalu.
  • Andy "Flatlander" Morin – mniej więcej to samo co Zach, tyle że zamiast grać na bębnach, naCenzura2la na Basi. Fani DG często zapominają o jego istnieniu.

[edytuj] Ciekawostki

  • Jeden z ich utworów nosi tytuł "You Might Think He Loves You For Your Money But I Know What He Really Loves You For It's Your Brand New Leopard Skin Pillbox Hat".
  • Na okładce do albumu No Love Deep Web widoczny jest penis Zacha Hilla.
  • W 2014 roku MC Ride napisał na kartce papieru toaletowego, że Death Grips oficjalnie kończy działalność. Członkowie zespołu sobie z tego gCenzura2o zrobili i rok później wydali dwuczęściowy album The Powers That B.
  • Antyfani DG zarzucają zespołowi zerżnięcie stylu z Yeezusa Kanye Westa. Co ciekawe, Yeezus wyszedł 3 lata po powstaniu Death Grips.

[edytuj] Przypisy

  1. Czyta się "Bejbe", a nie "Bebe" czy "Bibi"!

Nasze strony
Przyjaciele