Death Magnetic

Death Magnetic
Wykonawca Alcoholica
Wydany 12 września 2008
Nagrywany 12 marca 2007–11 maja 2008 w Kalifornii
Gatunek thrash metal, heavy metal
Długość w sam raz
Wytwórnia Ci od Królika Bugsa
Producent Rick Rubin
Następny Album Spać
Poprzedni Album Święty Gniew

Death Magnetic (pol. Magnes Śmierci, Magnetyzm Śmierci, cokolwiek) – dziewiąty studyjny album Czterech Jeźdźców. Jego premiera przypadła na 12 września 2008, ale piraci postarali się, by można ją było posłuchać już drugiego września. Co ciekawe, wersja piracka ma lepszą jakość dźwięku niż zakupione legalnie CD.

[edytuj] Tracklista

  1. That Was Just Your WifeJames Hetfield pił za dużo i jego żona odeszła.
  2. The End of The Line – James Hetfield przybity tym, że skończyło mu się miejsce na kartce na matematyce pisze tekst o tym, że to już koniec linii.
  3. Broken, Beat & Scarred – kawałek napisany przez Ulricha pod wpływem spotkania z polskimi dresami.
  4. The Day That Never Comes – ballada traktująca o dniu przybycia kuriera poczty polskiej z przesyłką zamówioną na Allegro.pl, która utknęła w Pakistanie. Muzycznie Fade To Black II, teledyskowo One II… moment…
  5. All Nightmare Longtraumy wspomnienia Kirka z dzieciństwa powracają.
  6. Cyanide – taki emosong o samobójstwie.
  7. The Unforgiven III – chłopaki z grupy wybaczają po raz trzeci – tym razem to Lars wypuścił pałki do perkusji podczas gry. A James umie liczyć do trzech!
  8. The Judas Kiss – miało być The Jesus Kiss, ale Kirk, jako, że nie wierzy w Boga, spieprzył sprawę.
  9. Suicide & Redemption – czyli poradnik: „jak napisać 10-minutowy kawałek instrumentalny, podczas którego publika zaśnie”. Podobny do ...And Justice for All.
  10. My Apocalypse – chłopaki posłuchali, jak Apocalyptica ich coveruje i stwierdzili, że są do bani.

Nasze strony
Przyjaciele