FANDOM

Karol Sekuła nowy Popek - OBCZAJ IDIOTE! POMPA! D

Debil

NAJLEPSZY PRANK Z SUSZARKĄ!

NAJLEPSZY PRANK Z SUSZARKĄ!

Wataha debili

Debil (głupek, osioł, muł, idiota, kretyn, głąb, niedorozwój, baran, bałwan, błazen, bęcwał, cep, ciołek, kapuściana głowa, matoł, półgłówek, tępak, jełop, tłumok, wariat, dupek, cwel, ciućmok, imbecyl, kiep, dureń, burak, łeb, pierdoła, sierota, niepełnosprytny) – osobnik o inteligencji pierścienicy i rzucającym się w oczy alternatywnym sposobie percepcji. Wyposażony jest w najwyżej dwie szare komórki mózgowe. Postać, z którą nie należy popadać w dyskusje, ponieważ najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, po czym pokona doświadczeniem. Dla 99% ludzi, debil to zazwyczaj członek rodziny lub nielubiany znajomy.

Siedliska debili edytuj

Podgatunki debili edytuj

  • Debil gimnazjalny – robi z siebie błazna na lekcji, dowody swojego zachowania zamieszcza na szanowanych portalach internetowych.
  • Debil drogowy – porusza się po drodze jak pirat i jeszcze z tego ma pianie. Zazwyczaj porusza się BMW.
  • Debil pospolity – spójrz w lustro.
  • Debil głodomor – je wszystko co ma pod nosem. Nie szkodzi, że naplujesz mu do zupy, i tak to zje!
  • Debil autobusowy – dresy puszczające muzykę ze szpanerskich cegieł i przeklinający na cały autobus wszystko, co się da.
  • Debil procentowy – wypije pół piwa, jest nawalony jak stodoła, ale udaje trzeźwego i próbuje za wszelką cenę to udowodnić, niestety bezskutecznie i zwykle taki osobnik ląduje ryjem w trawie (ewentualnie śniegu, jeśli jest pora jesienno-zimowo-wiosenna).

Ciekawostki edytuj

Galeria edytuj

Zobacz też edytuj

Linki zewnętrzne edytuj