Debil

XYZ
Patrz, co za debil!

Debil (także głupek, osioł, muł, zdrowy psychicznie inaczej, idiota, kretyn, głąb, niedorozwój, baran, bałwan, błazen, bęcwał, cep, ciołek, kapuściana głowa, matoł, półgłówek, tępak, jełop, tłumok, niepełnosprytny) – osobnik o inteligencji pierścienicy, wyposażony w dwie szare komórki mózgowe. Postać, z którą nie należy popadać w dyskusje, ponieważ najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, po czym pokona doświadczeniem. Dla 99% ludzi, debil to zazwyczaj członek rodziny lub nielubiany znajomy.

[edytuj] Siedliska debili

[edytuj] Podgatunki debili

  • Debil gimnazjalny – robi z siebie błazna na lekcji, dowody swojego zachowania zamieszcza na szanowanych portalach internetowych.
  • Debil drogowy – porusza się po drodze jak pirat i jeszcze z tego ma pianie. Zazwyczaj porusza się BMW.
  • Debil pospolity – spójrz w lustro.
  • Debil głodomor – je wszystko co ma pod nosem. Nie szkodzi, że naplujesz mu do zupy, i tak to zje!
  • Debil autobusowy – dresy puszczające muzykę ze szpanerskich cegieł i przeklinający na cały autobus wszystko, co się da.
  • Debil procentowy – wypije pół piwa, jest nawalony jak stodoła, ale udaje trzeźwego i próbuje za wszelką cenę to udowodnić, niestety bezskutecznie i zwykle taki osobnik ląduje ryjem na trawie (ewentualnie śniegu jeśli jest pora jesienno-zimowo-wiosenna).

[edytuj] Przykładowi debile

  • Ja,
  • Ty,
  • Wszyscy inni.

[edytuj] Ciekawostki

[edytuj] Zobacz też

[edytuj] Linki zewnętrzne

Nasze strony