Debil

XYZ

Patrz, co za debil!

Debil (głupek, osioł, muł, idiota, kretyn, głąb, niedorozwój, baran, bałwan, błazen, bęcwał, cep, ciołek, kapuściana głowa, matoł, półgłówek, tępak, jełop, tłumok, niepełnosprytny) – osobnik o inteligencji pierścienicy i rzucającym się w oczy alternatywnym sposobie percepcji. Wyposażony jest w najwyżej dwie szare komórki mózgowe. Postać, z którą nie należy popadać w dyskusje, ponieważ najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, po czym pokona doświadczeniem. Dla 99% ludzi, debil to zazwyczaj członek rodziny lub nielubiany znajomy.

[edytuj] Siedliska debili

[edytuj] Podgatunki debili

  • Debil gimnazjalny – robi z siebie błazna na lekcji, dowody swojego zachowania zamieszcza na szanowanych portalach internetowych.
  • Debil drogowy – porusza się po drodze jak pirat i jeszcze z tego ma pianie. Zazwyczaj porusza się BMW.
  • Debil pospolity – spójrz w lustro.
  • Debil głodomor – je wszystko co ma pod nosem. Nie szkodzi, że naplujesz mu do zupy, i tak to zje!
  • Debil autobusowy – dresy puszczające muzykę ze szpanerskich cegieł i przeklinający na cały autobus wszystko, co się da.
  • Debil procentowy – wypije pół piwa, jest nawalony jak stodoła, ale udaje trzeźwego i próbuje za wszelką cenę to udowodnić, niestety bezskutecznie i zwykle taki osobnik ląduje ryjem w trawie (ewentualnie śniegu, jeśli jest pora jesienno-zimowo-wiosenna).

[edytuj] Przykładowi debile

  • Ja,
  • Ty,
  • Wszyscy inni.

[edytuj] Ciekawostki

[edytuj] Zobacz też

[edytuj] Linki zewnętrzne

Nasze strony