Delete

Delete (Del) – klawisz na klawiaturze komputera, umiejscowiony koło klawisza Insert po prawej stronie klawiatury (o tak, właśnie tutaj!). W Polsce znany jako dilejt. Jest ostatnim klawiszem praktycznej i powszechnie znanej kombinacji „Ctrl + Alt + Delete” (pol. kontrolaltdilejt).

[edytuj] Zastosowanie

Klawisz delete jest ogólnym narzędziem destrukcji, wymyślonym przez niewyżytych i sadystycznych informatyków. Przy pomocy tego śmiercionośnego klawisza można kasować praktycznie wszystko: pliki, dokumenty, teksty, a nawet doszczętnie skasować pliki systemowe twojego ukochanego kompa (lub kolegi, rzecz jasna).

Klawisz ten ma wiele praktycznych zastosowań, oto kilka z nich:

  • Jako narzędzie do wandalizowania Nonsensopedii: wystarczy przejść do edycji jakiejś strony, zaznaczyć cały tekst i wcisnąć ten magiczny klawisz. UWAGA: To zastosowanie „dilejta” zostało przedstawione w duchu czysto teoretycznym! Nigdy nie próbuj wandalizować żadnej strony sam i bez nadzoru rodziców!
  • Jako niszczyciel systemu WINDOWS: wejdź do folderu WINDOWS znajdującym się na dysku (C:), zaznacz wszystkie pliki i kliknij Delete. Efekt: your computer is dead!
  • Jako sposób wyżycia się: narysuj w programie Paint rysunek kogoś kto cię wCenzura2.svga, zaznacz go i kliknij Delete.
  • Jako oszczędzenie sobie mąk psychicznych: po wpisaniu adresu do jakiegoś bloga różowo-różowiutko-różowej nastolatki, forum Tibijczyków, lub co gorsza naszej-klasy, zaznacz ten adres i wciśnij Delete.

Nasze strony
Przyjaciele
W innych językach