Demi Lovato

Dont Forget Demi Lovato

Zaraz, jak się na tym grało...

Ooooooeeiiooo yeaaaaahh

Wers, znajdujący się w każdej piosence Demi

Hahahahaha

Reakcja Demi na dowolne zadane jej pytanie

Demetria „Demi” Devonne Lovato (ur. 20 sierpnia 1992 roku w Ju Es Ej) – amerykańska piosenkarka, gitarzystka, kompozytorka, pisarka tekstów, aktorka, modelka i multiinstrumentalistka. Robi wrażenie, nie? Kłopot w tym, że w żadnym z tych rzeczy nie jest dobra. Znana głównie z ciągłego uśmiechania się jak głupia do sera, szczerząc przy tym swoje nierówne ząbki.

[edytuj] Początki

Demi, tak jak każda szanująca się młoda gwiazda, miała niesamowicie trudne dzieciństwo. Tatuś jej nie lubił, łapała wszystkie możliwe do złapania choroby i, co jest absolutnie konieczne, była nieakceptowana w szkole i jak by tego by mało często wpadała w depresję, co sprawiła, że stała się emo, a jej głównym hobby w dzieciństwie były rozmyślania nad sposobem popełnienia samobójstwa. Na szczęście wszystko zmieniło się niczym w bajce Disney Mennela. Ojczym ją pokochał, załatwił lekcje śpiewu i grania na gitarze (niestety nic nie dały) i załatwił jej karierę w Disney Mennelu. A potem zmarł.

[edytuj] Kariera

Demi na początku grała w kilku shitowych sitcomach niesamowicie ambitnych serialach, w których uśmiechała się (bo tylko to umiała robić) przez 20 minut. Ludziom z Disney Mennela tak się to spodobało, że wpadli na niesamowity pomysł, aby Demi uśmiechała się tak przez 1,5 godziny i wkręciła w ją Oridżinal Muwi – Camp Rock, w którym gra biedną (co jest obowiązkiem bycia dobrą postacią) dziewczynę, która jedzie na rockowy obóz, gdzie użera się z złą Tess (oczywiście bogatą) i zakochuje się w jednym z Dżonasków, który na początku jest zły i niefajny, ale oczywiście na końcu okazuje się, że jest zagubionym i wrażliwym chłopcem. So sweet. Najciekawszy w tym filmie jest fakt, że jak ktoś zaczyna śpiewać lub tańczyć, to nagle wszyscy inni doskonale znają tekst piosenki i choreografię. Demi potem zagrała jeszcze w kilku, choć trudno w to uwierzyć, jeszcze ambitniejszych produkcjach.

[edytuj] Muzyka

Demi jako metalówa chciała, żeby jej piosenki były ostre, toteż zamiast w pop poszła w pop rock, co sprawiło, że miała o wiele mniej fanów niż Selenka czy Hania z Poznania, bo wiele dzieci w przedziale 6–10 lat, stwierdziło, że jej muzyka jest zbyt ostra. Pierwsze 2 płyty były więc pop-rockowe, gdzie Demi szpanuje, że umie grac na gitarze i drze mordę, co nie spodobało się ludziom od Disneya, którzy wywali wszystkie w miarę niezłe utwory z jej płyty i ocenzurowali połowę piosenek (m.in. w jednej zamienili słowo „kiss” na „hold”, bo jak to tak o całowaniu śpiewać... co z tego, że we wszystkich serialach ciągle się całowała).

[edytuj] Kryzys

Lovato chyba za bardzo uwierzyła, że jest gwiazdą rocka i tak jak każdy szanujący się rockman, zaczęła pić, ćpać, urządzała liczne libacje alkoholowe, spała z dziewczynami i nie zawahała się też pobić własnej tancerki. W ten sposób zyskała miano tej zbuntowanej, co doprowadziło do kłótni z Disney Menel. Obie strony strzeliły focha, a Demi w końcu odeszła z Disneya, nie chcąc już być słitaśną gwiazdeczką. Potem był odwyk, a po wyjściu zorientowała się, że już od 2 lat, nie wydała żadnej płyty, tak więc w niecały tydzień napisała kilka chwytliwych tekstów i nagrała płytę, która dokonała wielkiego podziału wśród jej fanów. Nowy album był kompletnie inny niż poprzedni, był przedziwnym miksem disco, popu, r&b, soulu i dźwięków, towarzyszących remontowi. W ten sposób jedna połowa fanów zaczęła lamentować 24h. na dobę pod jej filmikami na YT jak to chciała by wrócić do wcześniejszych lat, natomiast druga stwierdziła, że Demi jest cool, sweet, beautiful i będą ją kochać forever. Czwarta płyta jest mieszaniną country i metalu. Już plotkuje się co będzie w piątym. Najczęściej mówi się o miksie dubstepu, reggae i death metalu.

[edytuj] Oskarżenia o satanizm

Kiedy Demi jeszcze robiła pop-rock i nie wstydziła się chwalić, że słucha namiętnie metalu, na dodatek wchodząc w koszulkach takich satanistycznych zespołów jak Ej Si Di Si czy Motley Crue, rodzice fanów nastoletniej piosenkarki oskarżali ją o satanizm i nawoływanie do słuchania innych zespołów, których członkowie zawarli pakt z diabłem. Nasiliło się to, kiedy Demi zrobiła sobie pierwszy tatuaż. Skargi rodziców napływały w ogromnych ilościach do Disney Menela, co przyczyniło się do późniejszego odejścia Demi.

Nasze strony
Przyjaciele