Dirty Deeds Done Dirt Cheap

Dirty Deeds Done Dirt Cheap
Wykonawca AD/HD
Wydany 1976, potwierdzone
Nagrywany w Krainie Kangurów
Gatunek hard rock
Długość ciężko stwierdzić
Wytwórnia Atlantyda Records
Producent Harry Vanda, George Young
Następny Album Niech się stanie skała
Poprzedni Album Wysokie napięcie

Dirty Deeds Done Dirt Cheap – drugi album AC/DC, w przeciwieństwie do poprzedniego tym razem amerykańscy naukowcy potwierdzili jego superowość. Nie trudno się dziwić, skoro przy nagrywaniu albumu brał udział sam Szatan. Prawdopodobnie okładką zainspirowali Ryżego Dave'a i jego Megaśmierć do zajmowania się tematami politycznymi.

[edytuj] Utwory

  1. Dirty Deeds Done Dirt Cheap – kolejna inspiracja dla Rudzielca.
  2. Love at First Feel – tutaj ktoś chyba chciał sparodiować motyw miłości od pierwszego wejrzenia, ale o tym, że AC/DC miało często sprośne teksty, wiedzą wszyscy.
  3. Big Ball – wiadomo, że chodzi o czyjeś jaja, ale na pewno nie Angusa. Być może zespół tym utworem zrobił sobie jaja z fanów, którzy nadal nie wiedzą, o co chodzi.
  4. Rocker – wrzucone po to, by było cokolwiek o rocku.
  5. Problem Child – pewnego dnia zespół robił za niańkę dla dzieciaka dziewczyny Angusa, ale mieli z nim tak wielkie problemy, że przysięgli sobie, że nie będą mieć dzieci.
  6. There's Gonna Be Some Rockin – kolejny utwór dla ludzi, którzy nie wiedzą, jaki gatunek muzyczny gra tenże zespół.
  7. Ain't No Fun (Waiting Round to Be a Millionaire) – Koszmar uczestników teleturnieju Milionerzy, czekających tydzień na przegraną.
  8. Ride On – najostrzejszy numer na albumie. Angus atakuje solówkami częściej niż Dave Mustaine, Malcolm gra riffy, o których Slayer mógł co najwyżej śnić podczas nagrywania Reign In Blood, a wokal zainspirował samego Chucka Billy'ego do nauczenia się sztuki growlingu. Zespół próbował zagrać tak samo na Highway to Hell w utworze Night Prowler, ale coś nie pykło...
  9. Squealer – już wiemy, skąd Rockstar wziął nazwę na jedną z łodzi w GTA: Vice City.
Nasze strony
Przyjaciele