Disney XD

Disnej eks-di (albo Disney 490) – polska stacja kablowo-telewizyjna, która jest wytworem Disney Mennel. Zastąpiona przez wcale nie lepszy Jetix. Powstała przez wykupenie xD przez Disney.

[edytuj] Seriale animowane

  • Kick strach się bać – serialik opowiadający o słitaśnym skejcie, który śpi w kasku, je w kasku, chodzi do szkoły w kasku. Możliwe, że chodzi w nim gdyż ma nowotwór i jest przez to łysy jest z nim bardzo zżyty[1]. Przyjaźni się z grubym wikingiem Guntherem. Ma starszego brata, który śmierdzi i drapie się po tyłku o każdej porze dnia, flirtuje z każdą laską w szkole, lecz każda go odrzuca, co najdziwniejsze, zbiera zżute gumy do żucia czirliderek. Kick ma także słitaśną sister Bree, która jeździ co dzień na konkursy piękności. Ma też matkę Hanie i ojca Harolda. Nie może też zabraknąć psycho-fanki.
  • Leci królik – serial o chłopcu, który miał kapelusz magiczny i wyszedł z niego królik gruby. Królik owy był magiczny i od tam tond mieli przygód wiele.
  • Lękosław Wiewiórka – wiewiórka Lękosław pracuje w sklepie spożywczym. Szef się na niego i innych pracowników drze. Szef boi się swojej matki-właścicielki sklepu. Lękosław ma psiapsióła Skunksa i roślinkę Ryśka, która jest lepiej rozwinięta intelektualnie niż główny bohater.
  • Byle do przerwy – totalne łajno na Disney XD. Czwórka bohaterów, którzy mają zielone, czerwone, niebieskie, żółte i Bóg wie jakie jeszcze włosy mają małpę, która więcej jest w stanie pojąć niż oni. Bohaterowie wpadają na „Genialne pomysły”, jednak okazują się być one złe i muszą z nich wyjść.
  • Przygody Timmy'ego – zerżnięte z Nickelodeon.
  • Randy Cunningham: Nastoletni Ninja – Randy i jego kumpel nie są lubiani w szkole. W końcu Randy zostaje nindżą. Największym problemem jest Ninja Nomicom, który Randy musi czytać ale w zasadzie to książka go wciąga …i to dosłownie. Nieudany klon Ramenmana i spółki[2].
  • Duch i nas dwóch – chłopczyk z mamcią i papciem wprowadza się do Holiłudu. Do nawiedzonego domu. Chłopczyk znajduje ducha i się nim opiekuje.
  • Denny obóz – gorsza parodia Wodogrzmotów Małych. MakDi i jego koledzy koleżanki jadą na obóz Słoneczko. Autobus skręca nie w tę stronę i lądują na ohydnym obozie. Wkrótce im się tam podoba. Opiekunem jest gadający goryl, który gdy zje pianki z piankowego pola dostaje szoku cukrowego i staje się lądowym rekinem z filmu Szczęki. Jest tam także zombie i kucharka, która nie wie jak używać wody i mydła.
  • Star Butterfly kontra siły zła – Star i jej prawie chłopak Marco walczą z tytułowymi siłami zła takimi jak potwór Kappa Ludo i reptalianin Toffee.

[edytuj] Seriale nie-animowane

  • Zeke & Luther – historia dwóch pseudoskejtów, którzy nie umieją jeździć na desce i doskonale widać, że jeżdżą za nich wcale nie lepsi skaterzy. Zeke ma siostrę, która mimo, że jest młodsza to i tak jest o wiele mądrzejsza. Jest jeszcze lizusowy murzyn, którego na każdym kroku pilnuje mamuśka.
  • Ja w kapeli – Tripp i jego psiapsióła Izzy są psychofanami nieistniejącego zespołu „Iron Weasel”. On się dostaje do kapeli jako gitarzysta, a ona jest głupia jak but. Kapela nie ma gdzie mieszkać i zamieszkuje z chłopakiem i jego rozwiedzioną matką.
  • Para królów – dwaj bliźniaki (w zasadzie to jeden jest biały, a drugi jest murzynem, ale i tak myślą, że na serio są bliźniakami), Boomer i Brady jadą na nieistniejącą wyspę i zostają tam królewnami. Z dnia na dzień niszczą tę wyspę coraz bardziej.
  • Z kopyta – Jack jest skejtem. Pewnego dnia wjeżdża w zasyfioną norę, w której to niby uczniowie uczą się karate. Zostaje tam, gdyż okazuje się, że zna karate lepiej od nich wszystkich razem wziętych. Co za zbieg okoliczności, co nie?
  • Szczury laboratoryjne – Leon i jego matula wprowadzają się do willi nowopoślubionego ukochanego matuli, poznanego przez internet[3], psychicznego naukowca, Donalda. Leoś odkrywa w piwnicy trójkę dzieciaków z super mocami i teraz wspólnie przeżywają nudne i niefajne przygody. Co dziwne, dzieciaki te, a nie Leoś, nie mogą wygadać się o swoich super mocach, gdyż zostaną zabrani przez miłych panów w garniturach do supertajnego ośrodka na Antarktydzie[4]. Od III sezonu świat wie o naszych superbohaterach, ale jak to w bajkach zostają zaakceptowani.
  • Crash & Bernstein – chyba najdenniejsza produkcja fabularna Disney XD. Wyatt ma urodziny 13 i siostry z matką zabierają go do sklepu dla lalek, a on zaszalał i stworzył se męską lalkę, Crasha (szkoda, że w kolorze fioletowym). Crash zaczyna gadać w domu i jest heppi.
  • Oddział specjalny – kolejna komedia sajens fikszyn, lecz tym razem o nieistniejących superbohaterach. Kaz i Oliver to psiapsióły. Znajdują pewnego dnia w szpitalu Oddział specjalny, w którym leczeni są bohaterzy[5]. Zaczynają tam pracować. Oliver zakochuje się w lasce, która jest bardziej męska od niego. Jest także zły chłopak, który stara się im zniszczyć to przepiękne życie.
  • Japanizi Gonić Gonić Gong„gdzie nikomu nie grozi nuda” do chwili, gdy pewien idiotyczny japoniec w K0lOróFfYm!!!11jeden kubraku wepchnie was w rakietę napędzaną przez nindżów/holownik który i tak zostanie wpierniczony przez rekina/wywali za Barierę Hakurei (niepotrzebne skreślić). Jeśli to przeżyjecie dostaniecie Nieprawdopodobnie Wielki Puchar. Poziom trudności zbliżony do Ultra Lunatic w Przygodach Małych Dziewczynek w Nieśmieszniejszych od Kubraka Japońca Ubraniach. Jeśli to obejrzysz, widzimy się w Piekle.
  • Kirby Buckets – Kirby jest psychofanem jakiegoś nieistniejącego ludzia, który rysuje animacje i on też chce rysować. Specjalizuje się we wkurzaniu swojej starszej siostry[6] Ma kumpli[7], z których jeden to grubas, a drugi murzyn[8]. Kirby jest na haju i ma halucyny, więc wydaje mu się że jego rysunki żyją. Co dziwniejsze, one mu odpowiadają

Przypisy

  1. Legenda głosi, że w jednym odcinku zgubił kask.
  2. Gdzie są te wszystkie sharingany?!
  3. Pewnie poleciała na kasę, ale twierdzi, ze jest inaczej.
  4. Coś jak Strefa 51 w Vegas, tylko, że dużo tam śniegu.
  5. W zasadzie większość z nich to parodie superbohaterów Marvella.
  6. Jakież to oryginalne…
  7. No kto by pomyślał.
  8. Typowe USA.
Nasze strony
Przyjaciele