Doktor Jekyll i Mr. Hyde (osoba)

Doktor Jekyll i Mr. Hyde – bohater/bohaterowie (niepotrzebne skreślić) książki Roberta Stevensona o tym samym tytule.

[edytuj] Geneza tego dzieła i jego bohatera/ bohaterów

Pan Stevenson ponoć chorował na ciężką chorobę. Raz był dobrym pisarzem, a za innym razem przebierał się za podstarzałą kobietę lekkich obyczajów[1]. To dało mu natchnienie do napisania książki o doktorze, który zamieniał się w Supermana... WRÓĆ!... złego psychopatę.

[edytuj] Trochę o doktorze Jekyll'u

Doktor Henry Jekyll był szanowanym doktorem, który wynalazł takie cuda, jak np. Coca-cola, czy krem Nivea. Jednak to mu nie wystarczyło. Postanowił zrobić napój na porost włosów. Spróbował go i okazało się, że stał się mhrocznym doktorem Hydem. Obie przemiany doprowadziły do tego, że stał się seryjnym samobójcą i pierwszym na świecie emo. Po za tym miał narzeczoną.

[edytuj] Trochę o Mr. Hydzie

Mr. Edward Hyde to drugie wcielenie wyżej wymienionego. Jest złym psychopatą, który ciągle kradnie chińskie zupki i używa wulgarnego słowa, którym określa się tylną część ciała u homo sapiensów.

[edytuj] Ciekawostki

  • W niektórych krajach z powodu tych fikcyjnych bohaterów, nie wolno pić płynu na porost włosów.
  • Niektórzy naukowcy sądzą, że dzięki płynowi na porost włosów, pan Krzysztof stał się panną Anią.
  • To samo tyczy się panny Conchity Wurst, z tym, że on/ona wziął/wzięła za dużą dawkę i teraz ma brodę.
  • Podobno pani Kopernik również piła ten płyn i dlatego w polskiej historii istnieje kłamstwo, jakoby była mężczyzną

Przypisy

  1. Czyli był po prostu wariatem.

Jdt-str To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny literatury. Jeśli nie masz uczulenia na książki – rozbuduj go.

Crystal Clear app Login Manager To jest tylko zalążek artykułu o ludziach. Jeśli masz coś wspólnego z daną kastą – rozbuduj go.

Krecik To jest tylko zalążek artykułu związanego z postaciami fikcyjnymi. Jeśli rozpoznajesz Rumcajsa i Pszczółkę Maję – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele