FANDOM

Ten artykuł znajdziesz na nowej Nonsensopedii [[pl:Dozorca|tutaj].

Ja po ludziach sprzątać nie będę!

Dozorca o swojej pracy

Ja gówien sprzątać nie będę!

Ten sam dozorca

Dozorca – pracownik nadzorujący wykonywanie określonych robót. Oficjalnie ma za zadanie sprzątać teren danego budynku, ale głównie zajmuje się darciem mordy na ludzi. Jego głównym wrogiem są psy, bo srają gdzie popadnie, a on tego przecież sprzątać nie będzie.

Budowa edytuj

Dozorca składa się z cielska i miotły. Cielsko jest jakie jest, nie ma sensu go opisywać, ciekawsza jest miotła. Przeważnie wiklinowa i odpowiednio duża, żeby mogła robić wrażenie na niesfornych lokatorach. Miotłą goni się rozwrzeszczane bachory i psy, a dla niepoznaki zmiata liście.

Występowanie edytuj

Żyją głównie w miastach, na blokowiskach. Ze względu na charakter działalności można spotkać tylko jednego dozorcę na raz, ale to i tak za duża dawka jak na przeciętnego człowieka. Jedno łypnięcie okiem dozorcy może spowodować całodzienną czkawkę. Zdarza się, że dozorcy się grupują w celu ustalenia taktyki działania. Dzieje się to najczęściej rano pod budynkiem spółdzielni. W grupie czują się silni, dlatego wtedy najlepiej trzymać od nich z daleka wszystkie psy.

Postępowanie edytuj

Aby nie narażać się dozorcy, należy wyprowadzić się do lasu. Dziki są bardziej przyjacielskie.

Zobacz też edytuj