FANDOM

Druga szansaserial nadawany przez dzieło szatana od 15 lutego 2016 roku. Opowiada o losach płaczącej i cierpiącej pewnej siebie, enigmatycznej Moniki Boreckiej, która nie wie jak poradzić sobie w życiu. W ciągu pięciu sezonów Monika miała 8354894 partnerów, a obecnie jest z kolejnym. Koniec końców serial zakończył się dwa lata później, by zrobić miejsce dla kolejnego serialu ze Małgosią Kożuchowską w roli głównej.

Bohaterowie edytuj

  • Monika Boreckaagentka gwiazd, salowa, szefowa kanału telewizyjnego, redaktor naczelna magazynu. Partnerka Jakuba, Marcina, Adama, Piotra. Została skazana na prace społeczne, po tym jak ktoś podrzucił jej narkotyki. Ma córkę z Adamem, którą zajmował się Marcin, a obecnie jej tatusiem jest Piotr. Jej nastrój jest zawsze pesymistyczny i pełny cierpień optymistyczny. Zawsze pięknie wystylizowana i uczesana.
  • Marcin Kryński – poznany w windzie smętny męski transplantolog, były partner Moniki. W ciągu trzech sezonów schodził się i rozstawał z Borecką 80 razy, jednak ostatnie rozstanie było definitywne. Obecnie przebywa na jednym z warszawskich cmentarzy.
  • Jakub Zeit – niedoszły mąż Moniki, miał romans z Sarą Daymer. Jak na serial przystało zawsze w idealnym garniturze i pięknej fryzurze.
  • Sara Daymer – gwiazda paradokumentówfilmowa i celebrytka. Podrzuciła narkotyki Monice, którą chciała wrobić, co jednak nie przeszkadzało jej zatrudnić ją sezon później jako swoją agentkę.
  • Lidia Rak – siostra Moniki, biedna kobiecina oszukana przez męża, obecnie we Włoszech z nowym gachem partnerem.
  • Justyna Iwaniuk – młoda piosenkarka, partnerka Ksawerego, wiecznie niezadowolona dziewczyna, którą wywiało do Ameryki.
  • Pani Jadzia – najlepsza postać w serialu. Dobra, ciepła, obiad poda, słowem podratuje. Prawdziwa polska babcia, aż się przytulić ją chce.
  • Piotr Marczak – założyciel „Bazy” dla praskichwarszawskich dzieci. Porywczy, ale to w głębi ducha dobry chłop. Obecnie partner Moniki.
  • Basia Borecka – córka Moniki, Marcina, Piotra i Adama.
  • Ola Bajewicz – najlepszy ziomek Moniki, zawsze pomoże, doradzi.
  • Anna Starczyńska – konkurentka Moniki w ilości partnerów. Ich liczba wynosi około 394839 na sezon.
  • Adam Swensson – ojciec Basi, obecnie podrywa ukraińską piękność – Polinę.
  • Ksawery Kryński – muzyk, piosenkarz, stand uper. Były partner Justyny. Studiuje medycynę i kręci z wykładowczynią (!).

Crystal128-tv To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny kinematografii. Jeśli nie używasz słowa „kamerować” – rozbuduj go.