FANDOM

Nje interesóje mnie czy piśżę dóbże ps mam dyzgrafje

Przeciętny młodociany użytkownik Internetu

JeŚLi WIeSz cO dOL$ \exists $ga t$ \forall $mTej pAnI

Dysgrafia na Nonsensopedii

Praca nieczytelna, ndst

Przeciętna uwaga nauczyciela na pracy dysgrafika

Dysgrafia, Blad – schorzenie, które wcale nie polega na braku znajomości ortografii. Dysgrafia to schorzenie polegające na niemożności poprawnego kreślenia liter. Jeśli kiedykolwiek własnoręczne pogwałcenie zasady „uje się nie kreskuje” (tzw. samogwałt) wyargumentowałeś/aś dysgrafią, to zapraszam tu. Powoduje, że każdy zeszyt wygląda zupełnie jak brudnopis, co jest rzeczą dosyć przydatną w wypadku wypadkowatym.

Zalety posiadania dysgrafii edytuj

  • Jeśli masz papiery na dysgrafię możesz okręcić sobie wokół małego palca polonistkę oraz szkolnego psychologa.
  • Jeżeli chcesz możesz napisać maturę lub egzamin gimnazjalny ósmoklasisty na kompie.
  • Możesz wszystkim szpanować swoją władzą nad dręczycielami.

Wady posiadania dysgrafii edytuj

  • Jeśli nie masz wariackich papierów uznają cię za tępaka.
  • Jeżeli twój kolega wziął od ciebie zeszyt do odpisania lekcji, to dostanie kurwicy próbując odczytać cokolwiek.

Crystal Clear app Community Help To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny psychologii. Jeśli umiesz czytać innym w myślach – rozbuduj go.

Crystal Clear app virussafe To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny medycyny. Jeśli wiesz, że należy przede wszystkim szkodzić – rozbuduj go.