Dysk twardy

5.25 inch MFM hard disk drive.JPG

Typowy dysk twardy w ówczesnym laptopie.

Dysk twardy – kawałek żelastwa bardzo szybko nagrzewającego się, najczęściej stosowany w pudełkach biurkowych, ostatnio widziany jak kręcił się koło iPodów. Jego poprzedni standard SATAnista, umożliwia bardzo szybki przepływ (dokładnie 666 MB/s) z talerzyków przez RAM do procesora kilku, często niepotrzebnych, danych. Najnowsze dyski SSD (Super Szybki Dysk) zapierCenzura2.svgją szybciej, niż papież po kremówki.

[edytuj] Działanie

Dysk twardy służy jako miejsce służące do przechowywania filmów edukacyjnych z kategorii XXX, służących młodzieży za źródło informacji związanych z polskim systemem opieki socjalnej. W skrócie: jak zapewnić sobie becikowe. Po eksploatacji można go używać jako przycisku do papieru.

Z wiekiem zaczyna tracić panowanie nad sobą i warczy na wszelkich użytkowników. Bezustannie się psuje. Talerze się wycierają, wypadają z miejsca, a głowice się przepalają. Jeśli coś Ci się spieCenzura2.svgli w komputerze, to bądź pewien, że to ten nowy, cholerny dysk twardy, którego taśma sygnałowa została źle podpięta przez tych niedoświadczonych idiotów z serwisu. Jeśli twój „twardziel” się spalił – pozostało ci jedynie wypieCenzura2.svglić go przez okno, kupić nowy i odpalić eMule'a w celu nadrobienia zaległości.

Crystal computer.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele