Dzień Gruchy

18 Ten artykuł przeznaczony jest tylko dla bardzo dorosłych czytelników! Całuski i zmykaj na dobranockę, maluchu.

Grucha

Logo święta obrazujące jego radosny charakter.

Dzień Gruchy to triumwirat trzech świąt wypadających 25 lutego: rocznicy premiery komedii Chłopaki nie płaczą, urodzin Mirosława Zbrojewicza, który zagrał w tym filmie Gruchę, oraz Dnia Masturbacji.

[edytuj] Fakty

25 lutego 1957 roku na świat przyszedł aktor Mirosław Zbrojewicz. Dokładnie 43 lata później odbyła się premiera komedii Chłopaki nie płaczą – światu objawiony został Grucha, najważniejsza kreacja Zbrojewicza.

Rzekomo niezależnie od tych dwóch rocznic 25 lutego obchodzimy w Polsce Dzień Masturbacji. Przyjrzyjmy się jednak sprawie dokładniej. Gdy filmowy Grucha wchodzi wraz z Fredem (Cezary Pazura) do klubu Czarny Lotos, grany przez Monikę Ambroziak Cycofon raczy ich tańcem erotycznym na przywitanie. Fred wali wtedy Gruchę[1].

Nie da się ukryć, że masturbacja powszechnie nazywana jest waleniem gruchy.

[edytuj] Ustanowienie

Dzień Masturbacji jest najważniejszym świętem w kalendarzu i jego obchody są obowiązkowe. Chłopaki nie płaczą jest filmem na tyle kultowym, że jego miłośnicy postanowili połączyć ten radosny obowiązek z uczczeniem dwóch drogich swym sercom rocznic.

Wspomniane trzy ważne i powiązane ze sobą rocznice da się pięknie i zwięźle podsumować dwoma słowami: Dzień Gruchy.

[edytuj] Obchody

Uczczenie Dnia Gruchy polegać winno na swobodnym połączeniu obchodów Dnia Masturbacji (zazwyczaj dokonywanego poprzez walenie gruchy) z oddaniem hołdu filmowi Chłopaki nie płaczą, a w szczególności bohaterowi Gruchą zwanemu (nie mylić ze zwalonemu). Należyte obchodzenie święta uznawane jest w pewnych kręgach za najskuteczniejsze lekarstwo na trądzik.

[edytuj] Zobacz też

Przypisy

Nasze strony
Przyjaciele