Dzieciaki górą!

Fikasz

Fikasz?

Czwórka dorosłych spróbuje dzisiaj rozbić bank. Niestety, dzieciaki nie odstąpią.

Słowo wstępne pana Tomasza

Ja mam im płacić abonament kurwa? Za takie pojebane programy?

Opinia przeciętnego widza o tym programie

Dzieciaki górą! (ur. 12 września 2008, zm. 17 lipca 2010) – głupawy teleturniej, który był emitowany na antenie Programu 2 Telewizji „Polskiej”[1], gdzie ekipa złożona z czwórki dorosłych facetów[2] wychodziła na skończonych kretynów przed mafią złożoną z siedmiorga gimbusów i podstawówkowiczów. Cały proces początkowo nadzorował Tomasz Karmel, a później go zastąpiła jedna taka o równie słodkim nazwisku.

[edytuj] Przebieg gry

Po irytującej czołówce komputer przedstawia występującą w danym odcinku skład dziecięcej mafii, a następnie robi serię przybliżeń na gospodarza/gospodynię programu. Ten/ta z kolei wypowiada jakiś tekst, w którym nie wiadomo o co chodzi, a następnie robi pogawędki z ekipą dorosłych. Po skończonej paplaninie[3] ekipa dorosłych dostaje na start 5000 złotych i rozpoczyna się gra.

[edytuj] Runda 1 – Bądź mądry

Był to typowy pojedynek jeden na jednego. W grze brał udział każdy z ekipy dorosłych, który musiał mierzyć się z wytypowanym uprzednio przez komputer uczniakiem. Każdy dostawał 1 pytanie, po czym dziecko naciskało guzik[4] i odpowiadało na pytanie. Jeżeli dobrze odpowiedziało, dorosłym odrąbywali 1000 zł, w przeciwnym razie stan konta był nienaruszany.

[edytuj] Runda 2 – Bądź bystry

Kolejna runda jeden na jednego. Zawodnicy dostają film, na którym lecą różne pierdoły. Potem sprawdzana jest ich pamięć. Ten, kto wychwyci najwięcej szczegółów, wygrywa. Jeśli to będzie dorosły, to zyskuje dla swojej drużyny kasę równą wiekowi przeciwnika pomnożonemu przez tysiąc.

[edytuj] Runda 3 – Bądź czujny

Tym razem pojedynek 2 dorosłych kontra 2 dzieciaków. Każda para dostaje po 2 pytania z kilkoma opcjami odpowiedzi. Należy wskazać 2 poprawne warianty, żeby dostać punkt. Drużyna która zdobędzie 2 punkty, wygrywa. W przypadku dorosłych dostają tysiąckrotność wieku starszego dzieciaka. Remis kończy się dogrywką kto pierwszy, ten lepszy.

[edytuj] Runda 4 – Bądź najszybszy

Do gry wchodzi gostek z ekipy dorosłych który nie grał w 2. i 3. rundzie. A dzieciaka klasycznie losuje komputer. Zegar odmierzał czas, a w tym czasie padało kilka pytań z kilkoma opcjami odpowiedzi wyświetlanymi na ekranie. Kto wiedział, wciskał guzik i odpowiadał. Kto odpowiedział na najwięcej pytań, wygrał.

[edytuj] Runda 5 – Bądź górą!

W tej rundzie udział biorą wszyscy zawodnicy. Każda drużyna musi wyeliminować każdego gracza (zarówno dorosłego, jak i dzieciaka) z gry. Tym razem pytania dotyczą jakiejś kategorii, którą wybierali dorośli. Dorośli tym razem grali va banque, w przypadku przegranej tracili wszystko, co w poprzednich rundach zachowali.

[edytuj] Ciekawostki

  • Co każdy odcinek reklamowano konkurs SMS-owy, w którym można było stracić 5 złotych z VAT-em, naiwnie wierząc w możliwość wygrania 1000 zł.
  • Dzieciaki nie tylko specjalizują się w zaginaniu przeciwników. Jeden nawet zagiął samego pana Tomasza[5].
  • Podczas prowadzenia tego programu przez Rogala był mniejszy wiek dzieciaków, czyli mniej do zarobienia, było mniej pytań i mniej czasu antenowego, czyli więcej reklam.

Przypisy

  1. Ostatnio emitują powtórki na TVP Rozrywka.
  2. Bywały też panie...
  3. Którą wznawiano na początku każdej rundy.
  4. Rzadziej dorosły człowiek
  5. Bo ten nie wiedział jak się wymawia ksywę Lorda Vadera.
Nasze strony
Przyjaciele