Edukacja

Tablica szkolna

Szkoła óczy i wyhowóje

We don't need no education.
We don't need no thought control.

Pink Floyd o Edukacji

Edukacja – zjawisko zdobywania i przyswajania wiedzy przez uczniów. Pozytywne, do czasu, aż pewnego pierCenzura2, słonecznego dnia, pewien skurCenzura2 wprowadził przymus edukacji. Od tamtej pory, edukacja jest przejawem działań jednoznacznie negatywnych, często niebędących nawet edukacją.

[edytuj] Historia

Fryderyk1

To on ci to zrobił!

Wielu uczniów polskich szkół wyraża olbrzymią nienawiść do „tego kogoś”, kto wymyśli przymus edukacji. Zapowiadają, że go zamordują, a jego śmierć będzie długa i bolesna. Jedyny ich problem polega na tym, że nie wiedzą, kim jest ten zbrodniarz. W tym momencie odsłaniam kurtynę przed mściwymi uczniami: przymus edukacji wprowadził jako pierwszy, nie kto inny, jak Fryderyk Wilhelm I Hohenzollern. Zła wiadomość jest taka, że on nie żyje od 1740. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że współpracował z Szatanem.

[edytuj] Narzędzia edukacji

Podstawowym narzędziem edukacji jest szkoła. Oto podstawowe rodzaje szkół:

  • Szkoła podstawowa – dla najmłodszych (7-13 lat/6-12), słynna z przemocy fizycznej, którą posługują się nauczyciele terroryzując uczniów.
  • Gimnazjum – jedno wielkie pole bitwy, na którym uczniowie walczą z nauczycielami. Nienawiść wisi tu w powietrzu... albo to po prostu zapach ze szkolnego kibla.
  • Liceum – jest tu wielu kujonów, ale ponoć jest tu całkiem miło.
  • Zawodówka – dla tych co wiedzą już co chcą robić w przyszłości lub totalnych matołów. Słynna z przemocy fizycznej, którą posługują się uczniowie terroryzując nauczycieli.
  • Studia – dla kujonów, słynne z przemocy psychicznej, którą posługują się profesorowie terroryzując studentów.

Narzędziami edukacji są również podręczniki, zeszyty, nauczyciele, obieraczki do ziemniaków i inne narzędzia przemocy fizycznej jak i psychicznej.

[edytuj] W kulturze popularnej

  • W grze Ludzki żywot gracz ma okazję przejść cały epizod o nazwie Edukacja, który przeciętnie ma ok. 4300 poziomów. Etap ten jest znany z wielu trudności, między innymi tych, że checkpointy są co 365 etapów i nie ma zapisu w dowolnym momencie. Co gorsza, choć cofamy się o 365 poziomów, to postać jest wciąż w takim stanie, w jakim była tuż przed przegraniem tych etapów. Jednak etapy te nie są skonstruowane tak, że ginie się w np. 125 etapie. Jeśli 125. etap szczególnie jest nawalony, to trzeba grać tak długo, aż dojdzie się do 365. etapu. Dopiero wtedy się można cofnąć. Można też w sumie ominąć ten temat, ale to znacznie podnosi poziom trudności gry już od samych początków omijania etapu. Dlatego zaleca się przejść ten etap. Po tych 4300 etapach można dalej być w etapie Edukacja i być w sub-etapie Odpowiedzialne Życie, ale jest to nieopłacalne, ale na pewno ułatwi grę (choć żeby być w tym etapie, trzeba mieć dużo czasu na grę i... pieniędzy).
Nasze strony