Elektrownia jądrowa

Operation Upshot-Knothole - Badger 001.jpg

Fukuszima. Zwyczajny dzień pracy

Radioactive.svg

Symbol elektrowni jądrowej

Elektrownia jądrowa – ulubiony sposób antyekologów na otrzymywanie energii elektrycznej. Może w niej dojść do stopienia rdzenia reaktora, które pomaga ekologom w późniejszym utrzymywaniu czystości ziemskiego środowiska naturalnego.

[edytuj] Działanie

Elektrownie jądrowe działają dzięki wzbogaconemu uranowi 235, który kupują od spadkobierców Józia i Fryderyka, a także od petersburskich zakładów wydobywczych. Jedynym mankamentem jest pole rozrzutu substancji promieniotwórczej – na tyle duże, że nie można zbudować elektrowni w sąsiedztwie terenów zabudowanych, wiejskich ani żadnych innych, które potrzebują energii elektrycznej. Przez ten, wydawałoby się, błahy problem elektrownie atomowe nie są powszechnie i ogólnie widziane. W elektrowniach jądrowych wytwarza się ciężką wódę, której największym producentem jest Rosja.

[edytuj] Problemy z wprowadzeniem

Elektrownie jądrowe wywołują strach u czarnych, którzy czarny dym z elektrowni węglowych traktowali niczym brata, a także i u drukarek, które chorują ze względu na zbyt dużą liczbą znaków ostrzegawczych do wydrukowania.

[edytuj] Zobacz też

Crystal Clear app cervisia.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny architektury i budownictwa. Jeśli nie spadają na ciebie cegły w drewnianym kościele – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele