Esme Cullen

Esme Cullenwampirzyca, postać fikcyjna rodem z bestsellerowej i wspaniałej pod każdym względem sagi Zmierzch.

[edytuj] Wygląd zewnętrzny

Esme ma falujące włosy koloru orzecha, krągłe kształty, bladą cerę i złote oczy. Przez daltonistkę Bellę Swan została nazwana Królewną Śnieżką.

[edytuj] Charakter

Mimo że pani Meyer starała się tak wykreować tę postać, żeby nic jej się nie dało zarzucić (nie wyszło jej to). Esme jest typem nadopiekuńczej matuchny. Niańczy swoje dorosłe, i w końcu idealne, wampiry niczym tygodniowe niemowlaczki (i tak powstrzymała się od zakładania im pieluch). Jej wybujała nadopiekuńczość wciąż daje o sobie znać i nie ogranicza się tylko do jednej rodziny: starała się dokarmiać sforę wilkołaków, nie zważając na jej zdroworozsądkowe protesty. Gdyby tylko mogła, opiekowałaby się całym Forks...

[edytuj] Love story

Historia Esme jest tak samo ciekawa, co ona sama. Wyżej wspomniana straciła dziecko i poszła rzucić się z klifu (nawet to jej nie wyszło). Niedorozwinięty sanitariusz zamiast do szpitala zabrał ją do kostnicy. Tam znalazł ją maniak Carlisle Cullen, zakochał się w jej okrągłym ciele i wpuścił jej jad. Po przemianie ona też się w nim zakochała i wzięli ślub.

[edytuj] Ciekawostki

  • Esme jest najbardziej opiekuńczym wampirem z rodziny.

Krecik To jest tylko zalążek artykułu związanego z postaciami fikcyjnymi. Jeśli rozpoznajesz Rumcajsa i Pszczółkę Maję – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele