FANDOM

Zażyj Etopiryny i nie truj już rodziny!!!

Aaa.. tak mi się zrymowało

Pani Goździkowa, potrzebna Etopiryna, mama nie ma co podać na obiad!

Synek, który potrzebuje Etopiryny na obiad.

Goździkowa przypomina na ból głowy Etopiryna

Mądrość ludowa.
Logo nonnews

Etopiryna – odurzający środek antypierdopędny w postaci mikroskopijnych kulek nasączonym moczem Goździkowej. Jest stosowana doodbytniczo, ale dozwolone jest także stosowanie doustne i wcieranie pod pachą. Uwaga! Zbyt duża dawka może spowodować zachwianie równowagi żołądkowo-jelitowej.

Działanie szczegółowe edytuj

Zaraz po połknięciu przesuwa się do żołądka gdzie rozpuszcza się na wypełniacz i mocz Goździkowej. Mocz przenika przez dziury w żołądku, do bolącego miejsca, dzięki nawigacji GPS. Tam z moczu formuje się armia mikroskopijnych dresów, która uderza w źródło bólu.

Działania niepożądane edytuj

Wspomniane zachwianie równowagi żołądkowo – jelitowej, stan upojenia podobny do alkoholowego, bezsenność, chęć spuszczenia wpiCenzura2lu Goździkowej, bo nie działa.

Działania pożądane edytuj

Uzależnienie od leku.

Dawki edytuj

  • 1–2 tabletki – osoby nieuzależnione, przestaną odczuwać ból.
  • 3–4 tabletek – można popaść w stan zachwiania równowagi żołądkowo-jelitowej.
  • 5–6 tabletek – uzależnieni, przestaną odczuwać ból i będą mieć ochotę na więcej.
  • 7–10 tabletek – stan upojenia alkoholowego.
  • 11–13 tabletek – bezsenność, nadpobudliwość.
  • 14–nieskończenie wiele tabletek – możliwy zgon.

Afera Etopirynowa edytuj

Obecnie Etopiryna sprzedawana jest we wszystkich aptekach. Największym magazynem Etopiryny jest dom Goździkowej, która wciska ten kit sąsiadom. Są podejrzenia, że Goździkowa jest dilerem. Podejrzenia te potwierdził minister trzecie Żebro na konferencji zorganizowanej w apteczce Goździkowej, gdzie według prokuratury miał miejsce opisany proceder.