FANDOM

Disambug Ten artykuł dotyczy kontynentu. Zobacz też inne znaczenia tego słowa.

Europa (znana również jako Stary kontynent) to kontynent na półkuli północnej, na którym mieści się jakieś 50 państw, z których kilkanaście największych jest w tajnym spisku, który ma na celu zniszczyć Polskę. Według Albańczyków, Europa to ich kraj.

Europa w oczach… edytuj

Europa wobec Polski

Europa w stosunkach z Polską

  • Europejczykakontynent o chlubnej historii, który słynie w świecie z doskonałej gospodarki i cudownych zabytków. Europa dzieli się na zachodnią – super, wypasioną i w ogóle rozwiniętą, oraz wschodnią – zadupie mało rozwiniętą.
  • Amerykaninakraj ludzi wykwintnych, dostojnych, kulturalnych i tradycyjnych. Europejczycy to sztywniacy, nie mają MacDonaldów i ciągle chodzą w garniturach i z przedziałkiem. Kochają sztukę i cały czas mieszkają w osiemnastowiecznych domach. Tam czas zatrzymał się w Renesansie. Nie wiedzą co to amerykański luz. Myślą, że są fajniejsi niż Ameryka, ale nie są.
  • AfrykańczykaEuropa być ziemia miodem i mleko płynąca. Europejczycy lubić dawać praca i być miły. Oni być bogaci i lubić wycieczki do Czarny ląd, bo ich kontynent być zimny, a zima u nich też być zimny.
  • ArabaEuropa to najbardziej snobistyczny kontynent jaki można sobie wyobrazić. Myślą, że mają wspaniałą historię i wierzą nie w tego Boga, co trzeba, albo w nic nie wierzą. Ale wkrótce cała Europa będzie wyznawać Allaha, ha-ha-ha-ha!
  • ChińczykaEuropa jeśt dobra, bo moźna tam wyśłać nasie produkti i duzio na tim zarobić, ale ludzie któzi tam ziądziom nie są dobzi. Uwaziaja sie zia pępek świata!
  • Australijczyka – no właśnie, co o Europie myślą Australijczycy? Z Europy jest nasza królowa, Elizabeta Sekond, ale to źle. Chcemy być niezależni od Commonwealthu! Cała Europa jest jak królowa!
  • Indianinaświat białych twarzy, gdzie wszyscy są szczęśliwa i bogata. Musimy więc zwiać z dżungli do Europa!
  • RosjaninaJesteście uzależnieni od Gazpromu! My wami sterujemy! Jesteście naszymi poddanymi! Opanujemy was!
  • EskimosiTam są nooby które niścić naś świat i wyzywać nas od Eskimosów, a my zaatakować ich naszymi dzidami i psami.
  • Ciebieno, nie wiesz co o niej sądzić… UE chce Cię zniszczyć, ale ten patriotyzm…