Europa (księżyc)

Ujednoznacznienie Ten artykuł dotyczy naturalnego satelity Jowisza. Zobacz też inne znaczenia tego słowa.
Europa-moon.jpg

Kreski z daleka…

PIA01125 Europa chaos and gray band.jpg

…i kreski z bliska

Europa – jeden z większych księżyców Jowisza. Warto o tym wiedzieć, gdyż można kogoś zagiąć twierdzeniem, że możliwe jest istnienie globusu samej Europy.

[edytuj] Co tam znajdziemy?

Wyobraź sobie, że lądujesz na Europie. Co tam zobaczysz?

  • gdy spojrzysz na północ – lód;
  • gdy spojrzysz na zachód – lód;
  • gdy spojrzysz na wschód – lód;
  • gdy spojrzysz na południe – lód;
  • gdy spojrzysz pod nogi – lód;
  • gdy spojrzysz w górę – jebutnie wielki Jowisz zasłaniający 60% nieba.

I jak tu do cholery nie zgłupieć?!

[edytuj] No właśnie, jak?

Ano znam sposób. Jaki? Przed lądowaniem przypatrz się Europie. Widzisz takie dziwne kreski? Jak nie widzisz, to popatrz na ten obrazek u góry. Nie, nie na logo Nonsensopedii. Chodzi mi o tę pomazaną kreskami kulkę. Tak! To jest właśnie Europa. Hm, dalej nie widzisz? Popatrz na zdjęcie niżej. A te dziwne kreski to szczeliny. Jeśli jesteś dość inteligentny, możesz spróbować poruszać się wzdłuż nich jak po drogach. Jak się jednak zgubisz... Nie licz na to, że znajdziesz w torbie atlas drogowy Europy. A już na pewno nie tej Europy.

[edytuj] Woda

NASA twierdzi, że te szczeliny to wejścia do zajebiście wielkiego oceanu. Podobno żyją tam nawet wodni kosmici! Nie przylecą jednak na Ziemię, bo szczeliny są za wąskie, żeby mógł z nich wylecieć latający talerz, poza tym nie leży w strefie Schengen. Można jednak w drugą stronę. Jankesi planują wystrzelić statek kosmiczny, który wwierci się przez lód do oceanu[1], a następnie zostanie zniszczony jednym machnięciem płetwy przeciętnej europejskiej rybki. Teraz jednak zmienili zdanie i jebnęli focha na wodę, mówiąc że jest tam płynny metan.

Przypisy

  1. Przez szczeliny byłoby za ciężko spierdolić misję.

Nasze strony
Przyjaciele