Europe

New youtube logo
Największy hit Europe
Europe

Znajdź chłopa

Europe? Chodzi Ci o kontynent?

Amerykanin zapytany o zespół

Europe? To ci od disco polo i „The Final Countdown”?

Polak zapytany o zespół

Europe – szwedzka grupa muzyczna, która wydała 9 albumów, ale jest znana z jednego przeboju – The Final Countdown.

[edytuj] Muzyka

Europe gra zasadniczo glam metal, hard rock, tradycyjny heavy metal oraz rock. Jednakże przez 99% Polaków, obeznanych przez charakterystyczny wstęp do The Final Countdown w wykonaniu klawiszy Mica Michaelia, klasyfikuje ten zespół w coś pomiędzy dancowy Papa Dance, a discopolowy Bayer Full.

[edytuj] Obecny skład zespołu

Joey Tempest

Wbrew pozorom to facet…

  • Joey Tempestgość od darcia mordy, kiedyś przypominający transwestytę, obecnie starego dziada rocka.
  • John Norumgitarzysta, robi zasadniczo słabe solówki.
  • John Levén – stereotypowy basista, nic go nie słychać.
  • Mic Michaeli – to ten od syntezatorów.
  • Ian Haugland – perkusista, mądrala wtrącający się do mediów, gdy Tempest drze mordę.

[edytuj] Piosenki

Rzecz jasna o hitach tutaj nie może być mowy (bo powstał tylko jeden hit).

  • The Final Countdown – standardowy hicior, wymiata zawsze na koncertach. Znany na całym świecie, jeśli nie w galaktyce.
  • Carrie – ballada o… zasadniczo niczym.
  • Cherokee – pieść o Indianach.
  • Ninja – pierwszy kreator motywu ninja w społeczeństwie, przypadkowo odkryta w 2000 roku narodziła swoisty mem.
  • Rock the night – utwór zasadniczo o niczym. Aby przyciągnąć kogoś do obejrzenia teledysku wrzucono hasło Cheeseburger Cheeseburger Cheeseburger.
  • Mojito Girl – też nic nie znaczący utwór, ale kiedyś TVN ją przypadkowo puścił i na tydzień stała się w miarę znana.

[edytuj] Ciekawostka

W jednym z koncertów w Polsce, Tempest pokazał znajomość języka polskiego drąc się zajebiście.

Nasze strony
Przyjaciele
W innych językach