FANDOM

Nagrobek
Black Ribbon
Z głębokim żalem zawiadamiamy, iż niniejszy artykuł, znany również jako
Eutanazja,
odszedł w zaświaty oczekując należytego pożegnania.

Jeśli masz zamiar zakłócić jego wieczny sen – pamiętaj...!
Ty też kiedyś umrzesz!

Nintendo Euthanasia System

Nintendo Euthanasia System, czyli twoja ostatnia sesja na NES-ie

Myślisz, że z przysięgi Hipokratesa możesz sobie zrobić spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością?!

Osioł ze Shreka o eutanazji

Eutanazja (gr. najlepsza śmierć) – proces technologiczny polegający z grubsza na bezbolesnym przyspieszeniu klientowi spotkania ze św. Piotrem. Na prośbę i koszt klienta.

Historia edytuj

Wbrew pozorom eutanazja znana jest od czasów prehistorycznych, kiedy to mieszkańcy jaskini nie mogąc znieść wrzasków głowy rodziny wracającego z polowania na tygrysy szablastozębne, postanowili ulżyć mu w cierpieniu i nakarmić wilczą jagodą. Albo przyCenzura2ć z maczugi, jeśli wrzaski były wystarczająco długie i intensywne.

Od tych sielskich czasów w zasadzie nic się nie zmieniło i tak średniowieczny rycerz pchał rannego przeciwnika sztyletem w oczodół, zanim ten zdążył narobić z bólu w zbroję, co obniżyło by jej cenę na skupie. Żołnierz amerykański wykonywał eutanazję na sobie, przed schwytaniem przez Japończyków; wreszcie typowy senior z kraju nad Wisłą, może uniknąć cierpień związanych z usiłowaniem przeżycia za pieniądze z emerytury i odejść z godnością istoty ludzkiej.

Kontrowersje edytuj

Oczywiście wielu osobom nie podoba się pomysł, by skarb tak cenny jak życie ludzkie oddać do wyłącznej dyspozycji jego właścicielowi i tym sposobem w wielu państwach dochodziło i dochodzić będzie do głośnych debat. Jej uczestnicy to celebryci, feministki, geje, transseksualni biseksualiści, Żydzi, masoni, prawa Godwina i cała masy przeróżnych elementów szopki medialnej.

Stosunek do eutanazji w wybranych krajach edytuj

  • Niemcy – nie widzisz sensu życia po paraliżu obu rąk? Nie ma sprawy, ale lekarz nie może pomóc ci w utrzymaniu pistoletu, inaczej będzie to zabójstwo!
  • Luksemburg – co prawda Kościół zabrania, ale powodzenia po drugiej stronie!
  • Albaniaod roku 1999 dokonywanie eutanazji jest... ALBANIA NIE ISTNIEJE!
  • Japonia – nie odbierajmy życia zbyt poważnie, pacjentowi dać NES-a i niech się rozerwie!
  • Izrael – jeśli komisja stwierdzi, że cierpisz wystarczająco i jeśli wszystko zakończy się przez Szabatem, to czemu nie?
  • Indie – przecież i tak ulegniesz reinkarnacji, to co za różnica, tylko nie poganiaj matki natury, odcięcie antybiotyków musi wystarczyć!
  • Francja – prezydent Emmanuel Macron obiecał eutanazję, to prezydent słowa dotrzyma. Głosujcie na prezydenta Emmanuel Macron!
  • IrlandiaPsst! Jak kupisz mi jeansy, to odłączę ci respirator!
  • Norwegia – wiking śmierci się nie boi, wiking poczeka grzecznie na swoją kolej. Inaczej jego lekarz pójdzie do paki;
  • Filipiny – i tak przeterminowany, nie wzmocni ducha naszych wojowników. Zakazać!
  • MeksykViva euthanasia passiva!
  • Polska – lekarz, który skróci męki twojego umierającego na raka ZUS dziadka, co prawda pójdzie do paki, ale na pocieszenie dostanie lizaka…
  • Turcja – nie zdążył na jihad, to niech cierpi!
  • Oregon – jeśli dwóch lekarzy stwierdzi, że szkoda na ciebie czasu, to możesz się otruć. W sumie zawsze możesz się otruć, ale tutaj przymkną na to oko. I jeszcze przyniosą truciznę pod nos.

Metody dokonywania eutanazji edytuj

Jak uśmiercić człowieka, by ten nie doznał niepotrzebnej krzywdy i w agonalnych podrygach nie spadł z łoża śmieci? I jak to zrobić, by dokonujący operacji lekarz nie poszedł w ślady pacjenta przez wyrzuty sumienia? Ludzkość do dawien dawna zadaje sobie to pytanie, na szczęście nowoczesna medycyna wraz z przemysłem zbrojeniowym wychodzą naprzeciw oczekiwaniom potencjalnego klienta i oferują rozmaitą gamę sposobów na bezproblemowe zejście z tego świata:

  • Co może zadziałać lepiej, niż profesjonalne narzędzie sukcesywnie pozbawiające bólu już od setek lat?;
  • Dla wielbicieli bardziej sterylnych metod, oraz uwielbiających małego tripa – śmiertelny zastrzyk;
  • Ewentualnie można podać DHMO, co skutecznie skróci cierpienia pacjenta;
  • Historia zna również kilka sprawdzonych sposobów;
  • Maszyna nie ocenia, maszyna rozumie, dlatego też można skorzystać z wyspecjalizowanych urządzeń, które po upewnieniu się co do intencji, bez zbędnego przedłużania popełnią twoje samobójstwo;
  • Zawsze również możesz wykorzystać „pół na pół”, lub „telefon do przyjaciela”.