Ewa Sonnet

Ujednoznacznienie Ten artykuł dotyczy polskiej piosenkarki. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Ewa Sonnet.jpg

Ewka

Ewa Sonnet, a właściwie Beata Dąbrowska (ur. 8 marca 1985 w Rybniku) – piosenkarka, aktorka amatorskich filmów, była członkini wewnątrz-krajowego, tajnego ośrodka specjalnego SB, która obecnie jest kryta przez niepubliczne media, co ujawniły niedawne dokumenty odtajnione przez IPN. Spekulacje na temat kobiety o pseudonimie decha (pseudonim artystyczny Ewy S.) zostały jednoznacznie potwierdzone i wiadomo, że wpłynęły negatywnie na występ w programie taneczno-edukacyjnym dla dzieci. Oficjalnym powodem było zbyt duże narażenie widzów (nie tylko tych najmłodszych) na ataki epilepsji z powodu szybko poruszających się na ekranie kolorowych punkcików i nie tylko. Inne źródła podają, iż po prostu wygryzła ją Mandaryna, której ma pomóc to w otrząśnięciu się po niedawno przebytej tragedii, związanej z rozstaniem z Michałem zielone włosy Wiśniewskim.

Obecnie Ewa S. o pseudonimie decha, spędza miło czas w towarzystwie niejakiego Lwa Rywina. Ku jego niemałej uciesze, ponieważ lubi nie tylko słuchać, lecz także dawać, co jest również domeną tejże pani.

Nasze strony
Przyjaciele