FIFA 2002

Ujednoznacznienie Ten artykuł dotyczy gry z serii FIFA. Zobacz też inne znaczenia tego słowa.
Fifa2002.jpg

Opakowanie tej fajowskiej gry

FIFA Football 2002gra komputerowa, ósma odsłona serii gier symulatorów piłkarskich FIFA. Jeden z niewielu symulatorów piłki nożnej, w którym można zaliczyć glebę podczas rzutu wolnego.
W tej edycji po raz pierwszy można było stworzyć własny klub i zawodników. Nie zabrakło także opcji przekupywanie sędziego.

Gole w wykonaniu najlepszych05:48

Fifa 2002 FunnyGoals

Gole w wykonaniu najlepszych

[edytuj] Rozgrywki

[edytuj] Mecz towarzyski

Gracz rozgrywa mecz pomiędzy swoją drużyną a drużyną przeciwnika, ograniczona opcja kupowania meczu.

[edytuj] EFA Trophy

Gracz wybiera najbardziej napakowaną z drużyn do zmagań w EFA Trophy, i fauluje raz za razem. Sędzia i tak nie gwiżdże. (Puchar UEFA)

[edytuj] Sezon

Gracz wybiera ligę i klub, którym będzie kupował mecze. Przez siedem sezonów od 2000 do 2007.

[edytuj] ECC

W tym trybie z kolei gracz może prowadzić drużynę do triumfu w Lidze Mistrzów. Wystarczy grać razem z Jackiem Krzynówkiem (cały czas do przodu).

[edytuj] Eliminacje do Mistrzostw Świata w Korei i Japonii

Gracz wybiera sobie reprezentację ze stref eliminacyjnych, i rozgrywa mecze eliminacyjne do Mundialu. Jeśli gra Polską, to i tak wiadomo, że nic się stało.

[edytuj] Stałe fragmenty gry

[edytuj] Rzut wolny

Zawodnik kładzie piłkę na ziemi i kopie ją albo do kolegów z drużyny, albo w światło bramki (kto wymyślił ten głupi zwrot?).Można również zaliczyć glebę podczas wykonywania rzutu wolnego.

[edytuj] Rzut rożny

Tym razem wykonuje się go z kantu boiska, w stronę bramki. Chodzi o to, aby wymusić rzut karny, nieważne czy przewalając się w polu karnym, czy łapiąc piłkę w łapy.

[edytuj] Rzut karny

Należy umieścić piłkę w bramce, nieważne w której. Nieważne jest także, kto ją umieści, ponieważ liczy się tylko czysta gra. Jeśli bramkarz się przewróci, sędzia dyktuje czerwoną kartkę dla wykonującego.

Nasze strony
Przyjaciele