FANDOM

Ten artykuł znajdziesz na nowej Nonsensopedii [[pl:Filozof|tutaj].

Filozof (mand. ëđřüýţâŕĐî) – człowiek filozofiujący, inaczej filofil, filoman lub filemon (nie mylić z fizjologiem).

Etymologia edytuj

Słowo to pochodzi z rodziny wyrazów, której najlepszymi reprezentantami są takie jak: nekrofil, zoofil, hacker oraz inne kończące się na -fil.

Mając podstawową wiedzę na temat języka mandaryńskiego możemy szybko dociec kim ten filozof jest. Otóż człon filo jest mandaryńskim skrótem od słowa filomata, problem w tym, że liczne badania nie zdołały odkryć co to słowo oznacza. Człon -zof (lub -fil lub -man) w języku mandaryńskim oznacza człowieka który ma na pewnym punkcie tak zwanego pierdolca. Składając te oba człony otrzymujemy człowieka który ma tak zwanego pierdolca na punkcie słów, których nikt nie rozumie i takim czymś właśnie jest filozof.

Czym to się objawia edytuj

Bycie filozofem składa się głównie z leżenia i wymyślania śmiesznych wyrazów takich jak filumenista, fuzle, kolumbarium, nanotechnologia, eskapistyczny, ochłap, piwo czy show bisnes. Niektórzy z nich zajmują się także poszukiwaniem Ostatecznej Odpowiedzi na Życie, Wszechświat i Całą Resztę. Udaje im to się z niewymiernym skutkiem. Pomysłowość filozofów (i tu podobni są fizjologom) nie zna granic, dwadzieścia siedem tysięcy czterysta trzydzieści cztery koncepcje dotyczące samego tylko ontologicznego sensu karmienia łabędzi zanotował w swoim słynnym dziele „De omnibus et autobus” Sedes z Bakelitu – XIX-wieczny historyk filozofii, co daje obraz mnogości wynurzeń w tej dziedzinie. Stąd też każdy kto śmie twierdzić, że: „Są rzeczy na niebie i ziemi o których się filozofom nie śniło” z założenia wykazuje się nieznajomością dziedziny i po prostu musi być w błędzie. I dupa!

Odwieczne pytanie wszystkich filozofów edytuj

Odwiecznym pytaniem, które zadają sobie wszyscy filozofowie jest: Co ja, do cholery, mogę robić po studiach filozoficznych?!

Wybitni przedstawiciele edytuj

Zobacz też edytuj

Socrates To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny filozofii. Jeśli zastanawiasz się, czemu białe nie jest czarne – rozbuduj go.