Five Nights at Freddy's 2

BB

Tego sukinkota każdy by wywalił za drzwi

Five Nights at Freddy's 2 (pol. Freddy i spółka 2) – gra komputerowa made in Ju-es-ej. Kontynuacja FNaF tego samego autora. Akcja dzieje się 6 lat wcześniej względem pierwszej części, a mimo to są tam lepiej rozwinięte technologicznie roboty/zabawki i stare zdezelowane roboty z wcześniej wspomnianej jedynki.

[edytuj] O grze

Ogólnie pracujemy jako stróż nocny w upadającej pizzerii, gdzie rolę kelnerów pełnią nowoczesne[1] animatroniczne zabawki, które w nocy (czyli akurat na naszą zmianę) wariują i próbują nas dorwać[2]. Naszym zadaniem jest przeżyć do godziny 6 rano, by po pięciu nocach pracy dostać minimalną opłatę[3].

[edytuj] Postacie

[edytuj] Old Animatroniki

  • Freddyrobotyczny misiek w meloniku. Były gwiazdor, który pracuje teraz jako straszak na wróble, sprzedaje swoje części ciała by zarobić na życie.
  • Bonnie – robotyczny królik, z niewiadomych przyczyn barwy fioletowo-niebieskiej[4]. Toy Bonnie ukradł mu twarz i schował nie wiadomo gdzie by go wnerwić. Stracił rękę walcząc z ruską mafią, Yakuzą i sąsiadką.
  • Chica – robotyczna kura[5], pizzoholik. Aby walczyć z nałogiem, rozwaliła sobie dziób.
  • Foxy (znany również jako Foksi albo FoXiACz3g) – robotyczny lis, w dodatku pirat. Walczył z Jackiem Sparrowem o Czarną Perłę ale nagle zorientował się, że ma chorobę morską. Nienawidzi, gdy mu się świeci w oczy latarką.
  • Golden Freddy/Goldie – złoty misiek, potrafiący się teleportować. W korytarzu widać tylko jego głowę. Najbardziej wredny ze wszystkich zniszczonych robotów.

[edytuj] Toy Animatroniki

  • Toy Freddy – nowsza wersja Freddy'ego. Podpierniczył mu miejsce na scenie gdy ten się zepsuł. Zastępca szefa bandy.
  • Toy Bonnie – niebieski króliczek, gitarzysta. Chciał grać w zespole heavy-metalowym ale okazało się, że jest za bardzo metalowy. Ciągle paraduje ze swoim Gibsonem.
  • Toy Chica – kurka, która wiecznie gubi swój dziób. Jedyna seksbomba w całej grze. Wszędzie ze sobą nosi babeczkę[6]. Jedyne co potrafi, to stać, ładnie wyglądać i wyskakiwać na nas z ryjem.
  • Mangle/Toy Foxy – biała robotka lis, zdeformowana z powodu nadgorliwości dzieciaków. Wystąpiła w konkursie na najpiękniejszego lisa na świecie. Niestety przegrała i popełniła samobójstwo.
  • Debil Balloon Boy – najbardziej wnerwiająca postać w całej grze, potrafi tylko się witać, śmiać i zabierać baterie. Kiedy wejdzie do biura śmiech się zapętli i przyjdzie Foxy by go uciszyć, ale się poślizgnie i wyląduje na tobie.
  • Marionetka – kukiełka, siedzi w pudełku bo wredny stróż nocny[7] puszcza jej na okrągło Justina Biebera wnerwiającą melodyjkę z pozytywki. Kiedy melodyjka przestanie grać, Marionetka wyskoczy by się zemścić. Szef bandy Toy Animatroników.

[edytuj] Ludzie

  • Phone Guy – jedyna postać, która się do nas odzywa. Zamiast przyjść i nam pomóc, siedzi na dupie w domu i ciągle gada przez telefon. Swój wykład zaczyna już po rozpoczęciu nocy. Trwa to kilka długich minut, a gracz zazwyczaj nie słucha tego, co on mówi, tylko spamuje kamerką i światłami (lub pilnuje pozytywki). Oprócz ważnych informacji[8], które przekazuje nam ów specjalista, jesteśmy skazani też na jego żale i zanudzanie.
  • Jeremy – w skrócie MY.
  • Purple Guy (Vincent) – kolejna postać z minigierek. Jest On poszukiwany za zabicie pięciu lub sześciu dzieci. Spotykamy go raz na jakiś czas[9]. Cierpi na chorobę, przez którą jego skóra jest fioletowa (lub po prostu wpadł w wiadro niezmywalnej farby albo nażarł się borówek).

[edytuj] Noob w Five Nights at Freddy's 2

  • Nigdy nie zakłada maski…
  • …a jak już, to próbuje bronić się nią przed Foxym i Marionetką.
  • Jak BaloonBoy wejdzie do biura, to zakłada maskę i myśli, że sobie pójdzie.
  • Próbuje odstraszać wszystkie animatrony w korytarzu latarką…
  • …ale z Foxym tak nie robi.
  • Nie nakręca pozytywki.
  • Tak samo jak w jedynce włącza tryb 10/0 i nie wie że Foxy się wtedy aktywuje.
  • Próbuje ustawić A.I marionetki.
  • Próbuje wyłączyć wiatrak.
  • Próbuje się poruszać postacią w grze.
  • Przez większość rozgrywki używa latarki, bo myśli że wszystkich odstraszy.

Przypisy

  1. Nawet jak na dzisiejsze czasy.
  2. Lub po prostu wziąć od nas kawałek pizzy albo podpierniczyć Colę z biurka.
  3. Tusk pomagał twórcy przy pracy czy co?
  4. Prawdopodobnie przegiął z jagodami.
  5. Bardzo często mylona z kaczką.
  6. Co jest trochę dziwne skoro pracuje w pizzerii.
  7. Czyli my.
  8. Nie zapomnij nakręcić muzyki w pudełku! Pamiętałeś o światłach? Ząbki umyte?
  9. Wtedy traktuje nas paralizatorem.
Nasze strony
Przyjaciele