Flapjack

Nasze mózgi po grze w Acid Drinkers są jak naleśniki.

Michał Starosta o Flapjacku.

Flapjackamerykański polski zespół rapcore'owy i thrash metalowy założony w 1993 roku.

[edytuj] Historia

Zespół w trakcie całej swojej działalności nagrał (paradoksalnie) tylko 4 płyty, z czego między trzecim a czwartym albumem była 15-letnia przerwa obiadowa. Znaleźli się tam muzycy z także polskiego zespołu Acid Drinkers. Nazwa zespołu w tłumaczeniu na polski oznacza naleśnik. Przybrali taką nazwę, ponieważ chcieli być tacy kulinarni fajni jak Limp Bizkit. Mimo tego nie są uzależnieni od naleśników jak Limpi od biszkoptów. Ciekawostką jest to, że na początku w zespole występowała Amerykanka. Tak, mieszkanka Ameryki. Aż ciarki przechodzą. I tak zaśpiewała tylko jedną piosenkę, bo nie umiała śpiewać. Nikt nie wie, dlaczego Grzesiek śpiewa po angielsku (zresztą, jak większość wokalistów polskich wykonujący ten gatunek muzyki). Gorzej dla niego, bo i tak sepleni.

[edytuj] Płyty

  • Ruthless Kick (1994) – Bezwzględny Kopniak, nawiązanie do sceny z filmu 300,
  • Fairplay (1996) – Uczciwa Gra, zespół poucza noobów do grania uczciwie w Painta,
  • Juicy Planet Earth (1997) – Soczysta Planeta Ziemia, chęć wycisnięcia ostatnich soków z Ziemi,
  • Keep Your Heads Down (2012) – Trzymajcie Nisko Swoje Głowy, sposób zabezpieczania się, musimy patrzeć w dół sprawdzając, czy nikt nas przypadkiem nie kocha.

[edytuj] Skład

  • Grzesiu Guzik Guziński – wokal
  • Wojtek Jankiel Koryto Moryto – wiosło rytmiczne
  • Maciek Jahnz, wiosło prowadzące
  • Michaś Mihau Kaleciński – bas
  • Maciek Ślimak Starosta – garncarz
Nasze strony
Przyjaciele