Follow the Leader (album)

Follow the Leader (album)
Wykonawca KoЯn
Wydany 18 sierpnia 1998
Nagrywany luty-kwiecień 1998
Gatunek Nu metal
Długość za długi
Wytwórnia Epic Records, Sony Music, Immortal Records
Producent KoЯn, Toby Wright, Steve Thompson
Następny Album Chusteczki
Poprzedni Album Życie jest zsuczałe

Follow the Leadertrzeci album studyjny, amerykańskiej grupy popmetalowej grupy muzycznej KoЯn, a zarazem najlepiej sprzedający się do tej pory krążek zespołu. Do dziś w samych stanach kupiło go pewnie ponad 4 miliony fanów.

[edytuj] Geneza

Kiedy Jonathan był w klubie z kolegami z zespołu, gdzie świętowali wspaniałomyślne zakończenie ich masowej orgii, postanowili zrobić zawody w piciu spiryta z kubków. Padli po ósmym i postanowili zmyć się z baru. Wówczas Davis bohatersko wyprowadził kolegów z klubu i podążali za nim (za liderem) aż do ich przyczepy campingowej. Na pamiątkę tamtej libacji nagrali album.

[edytuj] Tracklista

  1. It's On! – Zaskakujące twierdzenie Davisa kiedy włączył światło.
  2. Freak on a Leash – Najpopularniejszy utwór zespołu, 3/4 to jakieś schizy Davisa, reszta to naśladowanie szczekającego psa.
  3. Got the Life – Chłopaki się nCenzura2ały.
  4. Dead Bodies Everywhere – (ang. Martwe ciała na około) Davis opowiada o wyjątkowo wesołym okresie jego życia, kiedy to pracował na kostnicy pośród trupów. Prawdopodobnie również wtedy umarł jego mózg.
  5. Children of the Korn – (ang. Dzieci kukurydzy) Ice Cube razem z Jonathanem toczą zaciętą debatę o tym czy kukurydzy mogą mieć dzieci (Davis wspomina że kukurydziane dziewczynki nie są na pewno tak ładne jak on).
  6. B.B.K. – Davis stwierdza że jest noc, to pójdzie się modlić. Potem tytułuje kogoś (może nawet i siebie) gejem. Znowu się modli. A na koniec stwierdza że czas umrzeć (więc zastanawia się czy tego chce). Kolejna, charakterystyczna dla tego zespołu optymistycznie nastawiająca do życia piosenka.
  7. Pretty – Historia zgwałcowanego, zjedzonego, zwróconego i zabitego niemowlęcia. W zasadzie nikt nie wie na cCenzura2j zespół zrobił tą piosenkę.
  8. All in the Family – KoЯn osiąga dno (chociaż w zasadzie zrobili to na 10 płycie)i nagrywa kawałek z Limp Bizkit. Podobnie jak z Ice Cubem, tu też toczy się debata. Ale Fred i Davis debatują o tym który z nich ma bardziej patologiczną i zboczoną rodzinę.
  9. Reclaim My Place – (ang. Oddajcie mi moje miejsce) Davisa podsiedli w autobusie.
  10. Justin – W hołdzie dla JB.
  11. Seed – Davis zabawia się w ogrodnictwo i sadzi na kamieniu nasionko (Seed).
  12. Cameltosis – Kolejne nic.
  13. My Gift to You – Na pamiątkę innej libacji zespołu, Davis w ten sposób mówił do toalety zakończając wypróżnianie. Potem mamy z dwie minuty ciszy by usłyszeć, jakieś rozmowy i tępą melodię. Klasyk.

[edytuj] Twórcy

  • Jonathan Davis – dudy, wycie, szczekanie
  • James Shaffer – Wiosło elektryczne numer 1
  • David Silveria – Gary
  • Brian Welch – Wiosło elektryczne numer 2
  • Reginald ArvizuWiosło niesłyszalne
Nasze strony
Przyjaciele