Forbidden

Forbidden
Forbidden
Ponury Żniwiarz. Chałowy jak cały ten album
Wykonawca Czarny Szałas
Wydany 8 czerwca 1995
Nagrywany 1994-1995, Los Angeles
Gatunek heavy metal
Długość zdecydowanie za długo
Wytwórnia IRaSiad
Producent Ernie C.
Następny Album Zjednoczenie
Poprzedni Album Żywe Nieporozumienie
 
Forbidden (1995) – ostatni album Black Sabbath przed wielkim zastojem powrotem do klasycznego składu. Niby miała to być kontynuacja linii zapoczątkowanej przez TYR, nagrana nawet w tym samym składzie, a wyszło beznadziejnie. Teksty są o niczym, muzyka jest bezpłciowa, a niebo za mało niebieskie.

[edytuj] Lista utworów

  1. The Illusion of Power – kupiliśmy album Black Sabbath z Tonym Martinem, a tu dla jajec usłyszymy jakiegoś Murzyna o pseudonimie Ice-T. Tekst opowiada o tym, co marzyło się Iommiemu podczas pisania piosenek do tego albumu, a wyszło marnie.
  2. Get a Grip – o kleszczach, które wyciągało Martinowi łódzkie pogotowie, pozbawiając go przy okazji części strun głosowych.
  3. Can't Get Close Enough – wyjątkowo łzawa piosenka opowiadająca o tęsknocie Martina za żoną.
  4. Shaking Off the Chains – o Żydach, na pewno o Żydach... a może nie?
  5. I Won't Cry for You – następne łzawe nie wiadomo co.
  6. Guilty as Hell – o dziecku z nieprawego łoża, za które odpowiedzialności chciał uniknąć Martin, ale mu nie wyszło, gdyż w głębi serca czuł się winny.
  7. Sick and Tired – kolejne bezpłciowe nagranie zdradzające zarażenie wąglikiem u wokalisty. Czyżby pozostałość po łódzkim pogotowiu?
  8. Rusty Angels – tym razem o wspólnej imprezie panów z Black Sabbath.
  9. Forbidden – o zakazach jakimi katowali Martina rodzice, gdy był mały. I przede wszystkim: idź umyć rączki!!!
  10. Kiss of Death – czyli coś co zawsze marzyło się Tony'emu tylko bał się przyznać i dlatego jest to dopiero ostatnia piosenka wokalisty z Black Sabbath. Ot, nekrofilia.

[edytuj] Twórcy

Nasze strony
Przyjaciele