FANDOM

Disambug Ten artykuł dotyczy prezydenta Francji. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Hollande

Hollande sprawdza godzinę na swoim zegarku

Holland w szkole

Pilny uczeń w szkole

Należy jednak wystrzegać się alzheimera.

François Hollande daje wskazówki kolegom z Partii Socjalistycznej

Idiota

Rodowity Francuz o prezydencie

François Hollande (właściwie François Gérard Georges Nicolas Hollande, lub też po prostu Kolega Bronka; ur. 12 sierpnia 1954 w Rouen) – dawny prezydent Francji, dziś zapomniany facet, który robił za chłopca do bycia i marionetkę kanclerz Niemiec.

Biografia edytuj

Na początku lat 80. u Franka pokazał się ciąg do socjalizmu. Szybko zapisał się do Partii Socjalistycznej podbijając tamtejsze listy przebojów kolejne stanowiska. W latach 1988–1993 oraz 1997–1999 był (p)osłem w Zgromadzeniu Narodowym. W 1999 roku poznał Parlament Europejski i tam zaczął obiecywać rolnikom większe dotacje, studentom większe stypendia oraz emerytom większe emerytury. Obiecał, że forsę wytrzaśnie z funduszy europejskich. Niestety do Unii dopchał się kraj absurdu, który potrzebował transferu kasy na dotowane mleko.

W 2006 roku po raz pierwszy uznano, że dobrze dla niego będzie, gdy zostanie prezydentem. Jednak ten olał stanowisko i kazał kandydować żonie, licząc, że dostanie pozycje premiera i utworzy rząd wzorowany na Polsce. Jednak żona Franka nie dostała się władzy, a wściekły Hollande rozstał się z nią.

W 2012 roku François Hollande został prezydentem. Gdyby nic nie robił, to może otrzymałby reelekcję. A tak zaczął realizować program, za co naród mu podziękował.

Dokonania edytuj

  • Nadal osadza w więzieniu każdego, kto okazuje poglądy heteroseksualne.
  • Obniżył pensje swoich ludzi o ponad 30%.
  • Zmniejszył wiek emerytalny do 60 lat. Do pracy planuje pognać Romów i Muslimów.
  • Wysłał trochę wojsk do Mali i zdziwił się, że nie ma ropy naftowej.
  • Wprowadził podatek dla najbogatszych – 75% pensji.
  • Załatwił darmowe usługi wyburzeniowe dla wszystkich mieszkańców Paryża.

Elektorat edytuj

François Hollande ma stały elektorat składający się głównie z imigrantów z byłych kolonii francuskich (przede wszystkim Algieria), uchodźców z Libii i Egiptu, Romów oraz innej maści „multi-multi”. Rodowici Francuzi (około 60%) w tym czasie głosowało na Sarkozy'ego i innych przeciwników Hollande'a.