FANDOM

Motherfucker!

Franklin o tej stronie

Franklin Clinton (znany jako Frank, F, FC, F-dog) – jeden z trójki głównych bohaterów gry Grand Theft Auto V, spłodzonej przez znane na całym świecie studio Rockstar North. Młody czarnuch z getta, któremu najwyraźniej znudziło się ganianie w zielonych gatkach po dzielni. Najlepszy ziomal Lamara Davisa.

Biografia edytuj

Franklin urodził się w Los Santos w 1988. Jego ojciec postanowił uciec w Bieszczady, kiedy Franklin był jeszcze płodem. Matka musiała bardzo ciężko przeżywać odejście męża, gdyż niedługo po narodzinach Franka, popadła w nałóg. W ten piękny sposób Clinton został sierotą, a jego wychowaniem zajęła się ciotka Denise. Niewiele wiadomo o dzieciństwie tej chodzącej maszyny śmierci. Miał najpewniej kiepskie ambicje życiowe, bo wywalili go ze szkoły średniej za pobicie nauczyciela. Po tym, jak mógł zacząć legalnie prowadzić pojazdy i popijać wódę, zatrudnił się u jakiegoś ruskiego cwela, gdzie jego zadaniem było inkasowanie niespłaconych aut.

Fakty z życia i umiejętności edytuj

  • System w telefonie Franklina naśladuje Androida.
  • W pewnym momencie Lamar prosi go, by Chop chwilę z nim pomieszkał, jednak Chop pozostaje z Franklinem do końca gry, a Lamar ani razu nie pyta o niego.
  • Pierwszy skok zrobił kradnąc 2000 dolarów, lecz nie dostał żadnych pieniędzy, gdyż wylał się na nie atrament[1].
  • Podczas niektórych misji Franklin mówi, że nie chce już „bawić się” w wojny gangów. Mimo to nie ma problemów z zabijaniem Ballasów.
  • Nie odczuwa potrzeb fizjologicznych.
  • Nosi w kieszeniach całą strzelnicę karabinów i granatów.
  • Potrafi korzystać z miniguna bez jakiegokolwiek przygotowania.
  • Najczęściej daje Chopowi do jedzenia granaty.
  • Jego zdolność specjalną jest spowalnianie czasu w trakcie jazdy. Dzięki takiej operacji potrafi wykonywać wręcz niemożliwe ewolucje.
  • Wśród graczy istnieje podejrzenie, że CJ jest wujkiem Franklina.
  • Mimo iż jest najbardziej napakowany, ze wszystkich trzech protagonistów to u graczy, którzy podwyższają statystki będzie miał najniższą siłę gdyż nie umie grać w penisa tenisa.
  • Żywi się wyłącznie fast-foodami.
  • Może wychlać nawet pięćdziesiąt puszek Sprunka.
  • Może zostać postrzelony przez milion naboi z CKM-u, trafiony przez kilka rakiet powietrze-ziemia, powieszony za jaja, poprzebijany kilkoma rakietami, utopiony na dnie oceanu, a i tak służby ratunkowe go wyleczą.
  • Wymordował połowę miasta i zrabował najważniejszy bank w USA, a i tak policja nie wystawiła za nim listu gończego.
  • Potrafi zabrać kolegów do kina na film, który oglądali już piętnaście razy.
  • Zabija dziennie kilkuset pedrylów, jednocześnie nie potrafiąc obronić się przed zwykłym psem.
  • Oglądał seks analny na żywo.
  • Został aresztowany za publiczne bicie Niemca po kasku.
  • W jego drugiej kryjówce można znaleźć gitarę. Mimo to, nigdy jej nie używa.
  • Wierzy w inkarnację.
  • Najpewniej czytał Biblię, mówi o tym fragment dialogu Myślę, że mój ziomek Mateusz nie pisał tych głupot w związku z domami na zboczach.
  • Potrafi wypić cały stadion wódki nie ukazując przy tym grymasu przepicia.
  • Jadąc rowerem po autostradzie, jest w stanie prześcignąć samochody.

Przypisy

  1. Pech