Gławnoje Razwiedywatielnoje Uprawlenije

Uwaga!
Warning / Achtung / Attention / Attenzione / Advertencia / Pozor / Atenção / Внимание / Увага / Προσοχή / Figyelem / Advarsel / Įspėjimas / გაფრთხილება / Զգուշացում / 危ない / 警告 / 注目 / 경고 / אזהרה / चेतावनी / คำเตือน / تحذير !
W dalszej części artykułu znajdują się tajne informacje.
Kontynuowanie czytania może poskutkować odwiedzinami smutnych panów w garniturach.
Miej się na baczności, jeszcze nie jest za późno i zawsze możesz pominąć tę sekcję.
Wielki Brat Patrzy
Gru

Logo

Przybyłem, zobaczyłem, spieCenzura2iłem

Wiktor Suworow o swojej służbie

GRUU!!! GRUU!!!

przywołanie

GRU (ros. ГРУ, Главное Разведывательное Управление; Gławnoje Razwiedywatielnoje Uprawlenije (Główny Zarząd Wywiadowczy)) – w pełni oficjalnie II Zarząd Główny Sztabu Generalnego Sił Zbrojnych Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich/ Federacji Rosyjskiej, Jednostka Wojskowa 44388. Instytucja wywiadu wojskowego ZSRR, Rosji.

[edytuj] Historia

GRU zostało utworzone 21 października 1918 roku przez Lenina na wniosek Lwa Trockiego. Założono go po to, aby wyręczyć ich w zabójstwach, atakach komandosów, wykradania tajnych projektów wrogom i innych pierdół.

[edytuj] Ciekawostki

  • GRU już nie jest tak tajne od kiedy wydano książkę „Akwarium” Wiktora Suworowa.
  • To oni przeprowadzili zamach na papieża Jana Pawła II.
  • To oni zabili Kennediego.
  • I Kaczyńskiego.
  • Jak również Kulczyka.
  • Oni znaleźli Arkę Przymierza szybciej od Indiana Jonesa.
  • To oni zatopili Atlantydę.
  • Oni nie zostali stworzeni przez Lenina. To Lenin został stworzony przez nich.
  • Agenci GRU są wszędzie nawet w twoim mieście!
  • To oni tworzą nowy porządek.
  • To oni kontrolują TOR, to oni składują cebulę.

[edytuj] Zdrajcy ojczyzny

Illuminati Seal FNORD! 
Ten artykuł jest zbyt bliski PRAWDY!
Zapomnij o tym co tu przeczytałeś lub przygotuj się na pranie mózgu bądź eliminację.
Spokojnie!
Smutni panowie w garniturach nie przyjdą, jeśli nie przeczytasz informacji wyżej.
Te niżej możesz czytać.
Wielki brat przebacza
Nasze strony
Przyjaciele