FANDOM

Uwaga!
Warning / Achtung / Attention / Attenzione / Advertencia / Pozor / Atenção / Внимание / Увага / Προσοχή / Figyelem / Advarsel / Įspėjimas / Waarschuwing / გაფრთხილება / Զգուշացում / 危ない / 警告 / 注目 / 경고 / אזהרה / चेतावनी / คำเตือน / تحذير !
W dalszej części artykułu znajdują się tajne informacje.
Kontynuowanie czytania może poskutkować odwiedzinami smutnych panów w garniturach.
Miej się na baczności, jeszcze nie jest za późno i zawsze możesz pominąć tę sekcję.
Wielki Brat Patrzy
Gru

Logo

Przybyłem, zobaczyłem, spieCenzura2iłem

Wiktor Suworow o swojej służbie

GRUU!!! GRUU!!!

przywołanie

GRU (ros. ГРУ, Главное Разведывательное Управление; Gławnoje Razwiedywatielnoje Uprawlenije (Główny Zarząd Wywiadowczy)) – w pełni oficjalnie II Zarząd Główny Sztabu Generalnego Sił Zbrojnych Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich/ Federacji Rosyjskiej, Jednostka Wojskowa 44388. Instytucja wywiadu wojskowego ZSRR, Rosji.

Historia edytuj

GRU zostało utworzone 21 października 1918 roku przez Lenina na wniosek Lwa Trockiego. Założono go po to, aby wyręczyć ich w zabójstwach, atakach komandosów, wykradania tajnych projektów wrogom i innych pierdół.

Ciekawostki edytuj

  • GRU już nie jest tak tajne od kiedy wydano książkę „Akwarium” Wiktora Suworowa.
  • To oni przeprowadzili zamach na papieża Jana Pawła II.
  • To oni zabili Kennediego.
  • I Kaczyńskiego.
  • Jak również Kulczyka.
  • Oni znaleźli Arkę Przymierza szybciej od Indiana Jonesa.
  • To oni zatopili Atlantydę.
  • Oni nie zostali stworzeni przez Lenina. To Lenin został stworzony przez nich.
  • Agenci GRU są wszędzie nawet w twoim mieście!
  • To oni tworzą nowy porządek.
  • To oni kontrolują TOR, to oni składują cebulę.

Zdrajcy ojczyzny edytuj

Illuminati Seal FNORD! 
Ten artykuł jest zbyt bliski PRAWDY!
Zapomnij o tym co tu przeczytałeś lub przygotuj się na pranie mózgu bądź eliminację.
Spokojnie!
Smutni panowie w garniturach nie przyjdą, jeśli nie przeczytasz informacji wyżej.
Te niżej możesz czytać.
Wielki brat przebacza