FANDOM

Głubczyce – miasto w woj. opolskim, siedziba gminy Głubczyce i powiatu głubczyckiego. Nikt oprócz mieszkańców województwa opolskiego nie słyszał o tej mieścinie. Przyjeżdżają tu tylko mieszkańcy pobliskich pipidów, takich jak Głubczyce Sady, Gadzowice, Lisięcice, Królowe, czy Zawiszyce[1]. Powiat głubczycki to biedniejsza wersja powiatu kłodzkiego[2].

Mieszkańcy edytuj

Głubczyce zamieszkują największe elity intelektualne w całej Polsce. Co drugi mieszkaniec to znawca Pisma Świętego, a co trzeci to obrońca wspaniałej polskiej demokracji. Przeciętny mieszkaniec Głubczyc nic nie wie o swoim mieście. Nawet sam burmistrz nie wie, że Głubczyce posiadają flagę! Normalni głubczyczanie już dawno opuścili to miejsce.

Komunikacja miejska edytuj

Przez Głubczyce najczęściej przejeżdża karetka, która zawozi mieszkańców całego powiatu do szpitala dla nerwowo i psychicznie chorych w Branicach. Jeżdżą tu również autobusy, które zawożą mieszkańców wyżej wymienionych pipidów na zakupy do Głubczyc, a mieszkańców Głubczyc do Kędzierzyna-Koźla na zakupy.

Znane osoby z Głubczyc edytuj

Strohballen

Sport edytuj

Jest to od zasrania klubów piłkarskich, ale wszyscy mają je w dupie.

Przypisy

  1. Tak, istnieją takie zadupia!
  2. Wystarczy tylko rzucić okiem na mapę Polski podzieloną na powiaty, a od razu zauważy się podobieństwo w ich wyglądzie