Głubczyce

Głubczyce – miasto w woj. opolskim, siedziba gminy Głubczyce i powiatu głubczyckiego. Nikt oprócz mieszkańców województwa opolskiego nie słyszał o tej mieścinie. Przyjeżdżają tu tylko mieszkańcy pobliskich pipidów, takich jak Głubczyce Sady, Gadzowice, Lisięcice, Królowe, czy Zawiszyce[1]. Powiat głubczycki to biedniejsza wersja powiatu kłodzkiego[2].

[edytuj] Mieszkańcy

Głubczyce zamieszkują największe elity intelektualne w całej Polsce. Co drugi mieszkaniec to znawca Pisma Świętego, a co trzeci to obrońca wspaniałej polskiej demokracji. Przeciętny mieszkaniec Głubczyc nic nie wie o swoim mieście. Nawet sam burmistrz nie wie, że Głubczyce posiadają flagę! Normalni głubczyczanie już dawno opuścili to miejsce.

[edytuj] Komunikacja miejska

Przez Głubczyce najczęściej przejeżdża karetka, która zawozi mieszkańców całego powiatu do szpitala dla nerwowo i psychicznie chorych w Branicach. Jeżdżą tu również autobusy, które zawożą mieszkańców wyżej wymienionych pipidów na zakupy do Głubczyc, a mieszkańców Głubczyc do Kędzierzyna-Koźla na zakupy.

[edytuj] Znane osoby z Głubczyc

Strohballen

[edytuj] Sport

Jest to od zasrania klubów piłkarskich, ale wszyscy mają je w dupie.

Przypisy

  1. Tak, istnieją takie zadupia!
  2. Wystarczy tylko rzucić okiem na mapę Polski podzieloną na powiaty, a od razu zauważy się podobieństwo w ich wyglądzie

Nasze strony
Przyjaciele